close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אתר חדש- חידוש. בית המדרש שלך

מערכת שורשטז אדר, תשע02/03/2010

רשתות חברתיות הן מזמן במרכז של רשת האינטרנט, כעת חברו שני יזמים צעירים כדי להצל את כח הרבים באינטרנט לטובת ריכוז דברי תורה וחידושים. התרשמו- אתר חידוש.

לאחרונה מתרבה השימוש ברשת האינטרנט לצורך הפצת וכתיבת חידושי תורה, כאשר רבים מנצלים את היתרונות של הרשת כדי להגדיל תורה, ללמוד וללמד. המגמה העולמית באינטרנט מלמדת שיש יתרון גדול ל"רשתות חברתיות"- הכלל שלפיו הרבה מאוד אחדים שווים יותר ממספר גדול אחד, תופס בגדול. וכך, לצד הרשתות החברתיות העולמיות, נפוצות לאחרונה רשתות שעניינם לאגם ביחד את הרבים בלימוד תורה, כתיבת חידושים והפצתם לקהל רחב.

לאחרונה יזמו שני חברים צעירים, דביר חניא ושותף החפץ בעילום שמו, הקמה של אתר חדש הבנוי על הקונספט של "רשת חברתית" ללימוד תורה. באתר, חידוש שמו, יש אפשרות לכל גולש להעלות דברי תורה, לדרג דברי תורה ולחדש תוך כדי שיתוף הרבים.

המערכת פשוטה ונוחה, וכל אחד יכול להוסיף דברי תורה בקלות, לדרג דברי תורה של אחרים, ובעיקר, לקרוא וללמוד מחידושי התורה של אחרים, תוך כדי מיון קל של התכנים. לדברי יוזמי האתר, המטרה שלהם היא להגיע לכמות גדולה ביותר של דברי תורה שונים, שיתאימו לכל אירוע או יום בשנה ובכך להפוך את האתר למקום מפגש חברתי של לומדי תורה ואוהבי חידושים. לדבריהם, המטרה היא שלפני כל אירוע גדול, כל שמחה משפחתית או חג מתקרב, ניתן יהיה להיכנס לאתר, לחפש דבר תורה קצר וללמוד... אז חיברתם דבר תורה לאירוסין של הבן דוד, עשיתם בו שימוש פעם אחת ואתם מעוניינים לשתף את העולם כולו בתוכן- היכנסו לחידוש.

https://www.hidush.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה