הוסף למועדפים|
 
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
 
התחברות-שלום אורח
 
 
  
 
פרספקטיבה עקומה
 
עוד מחיים ולדומירסקי
שאלון לבדיקת רמת היענות לשאלונים
פרספקטיבה עקומה (2)
איך תגיבי ?
פרספקטיבה עקומה
 
 
 
 
 
 
 
עוד בנושא הומור מסוים
פרספקטיבה עקומה (2)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פרספקטיבה עקומה

חיים ולדומירסקי  טז אלול, תשסה  9/20/2005

השבוע בפרספקטיבה עקומה : מה בין אלברט איינשטיין לטייבה? מה חוק המספרים הגדולים אומר על המפץ הקטן? מי זו זינה? מי לא אוהב ג'וקים? ופלגי מים - סינון המים הטהורים בהכשר הבד"צ, חינם כולל התקנה, משלמים על הפילטרים וטסים לאומן...
.......................

"מאחורי כל 'איש מצליח' עומד רינת ישראל"

התיאוריה על השכל האנושי
השבוע דווח בחדשות כי בטייבה נעצר אדם בחשד שסיפק אמצעים טכנולוגיים לאנשים כדי שיעברו את מבחני התיאוריה של משרד הרישוי.
הידיעה הזו משקפת בצורה ברורה ובוטה חוקיות עצובה הקיימת בעולם – מוחות מתוחכמים יותר ויותר ממציאים
ומפתחים דברים מתוחכמים וגאוניים יותר ויותר כדי שאנשים יוכלו לעשות בהם שימושים מטופשים יותר ויותר.

ועוד על נפלאות השכל האנושי
מרומם את הנפש לראות איך אפשר לקחת מושגים רדודים ובזויים ולתת להם משמעות חדשה, שימוש שהולם אותם סופסוף. על מה אני מדבר?  אתם תופתעו קצת אבל למעשה חוק המספרים הגדולים כלל לא דיבר על כך שככל שיהיו יותר מפגינים יהיה יותר קשה לפנות אותם זהו בכלל כלל בתורת הסטטיסטיקה, מדהים, לא?
 עוד דבר - המפץ הגדול מעיקרו לא דיבר על המפלגה שיקים שרון ביחד עם פרס ולפיד.
זה כ"כ יפה שאנחנו חיים במציאות בה רק דברים עמוקים, דברים שברוח, מסוגלים לעניין אותנו והכל בזכות התקשורת הכ"כ איכותית שלנו.

"אם אתה לא מאמין שיכולים לקלקל, תאמין, תאמין..."

 מה העוזרת עוזרת ?
לקחנו עוזרת ואנחנו לא מתביישים בזה, יש לכם בעיה עם זה? אנחנו יודעים – לא כולם יכולים להרשות לעצמם, אז אנחנו צריכים להרגיש לא נח שאנחנו כן יכולים??? (אמא, שוב תודה. לא, לא, סתם היתה חסרה לי בדיחה לסגור את השורה... כן, אני יודע באמת קצת חסרת טעם... אל תדאגי, אני אחזיר לך בחודש הבא).
תגידו - זה לא שווה את זה ? לנו כבר נמאס שכל יום שישי הוא הסיוט שלנו, כל שבוע להיכנס עם הלשון בחוץ לשבת, לבוא רצוצים לתפילה ולנקר בשיחה של הרב. עכשיו סופסוף יש לנו יום חופשי – מתקתקים את הבישולים במהירות, מנקים את המטבח, מעסיקים את הילדים תוך כדי, מקפלים את הכביסה של כל השבוע, מכסחים את הדשא ומארגנים את הבית ממה שהתבלגן מאז העוזרת ואז סופסוף אפשר ליהנות מהזמן הפנוי שנשאר לנו עד שבת!!! בממוצע זה יוצא חמש דקות בקירוב (כמובן שצריך לעשות אמבטיות לילדים בזמן הזה).
כן, רבותיי. להיכנס לשבת עם לשון בחוץ זו חלק מההגדרה של שבת, לא משנה מה תעשו (אלו שמחייכים לעצמם בזלזול עכשיו ואומרים לעצמם – "דווקא אנחנו גומרים הכל בלי עוזרת כבר בצהריים וישנים כל יום שישי שעתיים" אני לא חבר שלכם ומבקש מכם לעזוב טור זה לאלתר).
אבל אל תחשבו שעובדה זו גורמת לנו להתחרט ולו לשניה שלקחנו עוזרת. המטרה שבלקיחת עוזרת היא לא יום שישי רגוע, גם לא איכות הנקיון... מה נשאר – אתם תוהים לעצמכם?
ובכן, רואים שמעולם לא לקחתם עוזרת!!! מטרת העל שבלקיחת העוזרת היא שיהיה את מי להאשים בכל בעיה בבית. "איפה זינה שמה את המשקפיים שלי? אני תמיד מניחה אותם כאן", "שמתי כאן את הספר החדש לאיפה זינה לקחה אותו לעזאזל", "סיימתי את התיזה אתמול, אני די בטוח, למה זינה מחקה לי את זה מהמחשב???".

אל תתנו לכל החיות לחיות
לא יעזור לכם כלום! לא צריך אותם! נכון, לכל בריה יש תכלית והקב"ה לא ברא סתם דברים. אבל דחילק – ג'וקים??? זו איזה פשלה פראית, ההמצאה המיותרת של ה6000 שנה האחרונות.
עכברים – ניחא, צריך בשביל הניסויים (וגם בשביל שתהיה תעסוקה לכמה ירוקים משועממים), נמלים – בהחלט עוד אפשר לסבול, דבורים – למרות האגדה שהם נבראו כדי ששלמה המלך יוכל לעשות דאווינים על מלכת שבא, דבש נראה בהחלט כסיבה מספקת. אבל ג'וקים? תודו שלא יעזור איזה סיפור לוקשי ימכרו לכם, ממש היה אפשר לוותר עליהם ולא יעזור לאף יפה נפש מכם כלום.
מה יש לכם לומר להגנתו?
שהוא לא מזיק לאיש? לא אכפת לי.
שיש לו יכולות פיזיולוגיות מרהיבות – לא מרשים אותי.
הוא יכול לעוף – עוד יותר מגעיל.
יש לו יכולת הישרדות יוצאת דופן – התכונה הכי מצערת שלו.
אז מה? אתם אומרים שאני גזען?! ייתכן. אכול שנאה חסרת הגיון?! אולי. אבל אני מוכן לשים כסף שאפי' מנכ"לית תנו לחיות לחיות כשהיא רואה ג'וק היא מורידה לו כפכף על הראש (בעצם סביר להניח שבעלה). לא יעזור לכם כלום. אם היו מתייעצים איתי לפני שהכל כאן התחיל הייתה פחות חיה אחת מגעילה בעולם. בעצם שתיים. (לא חשבתם באמת שהעכברוש יתחמק מזה)

פרסומת סמויה ברדיו קול חי
השבוע שמעתי לתומי את תכניתו של מנחם טוקר ברדיו קול-חי, שיש לי איזה השערה פרועה מי נתן חסות לאותה שעת שידור. כך זה נשמע, לא נגעתי... בואו ותלמדו מהי פרסומת סמויה :

- שלום לכל המאזינים,נמצא איתנו מנכ"ל חברת פלגי מים, החברה שמספקת מים טהורים לבית, ההתקנה חינם, אתם רק משלמים על הפילטרים ויש לכם מים נקיים וצלולים לכל החיים.
- נכון, מנחם. ויש לי בשורה מאוד משמחת – היום קיבלנו את הכשר הבד"צ, אין חשש תולעי מים, אין חשש עמילן לפסח ואנחנו עושים את זה רק בשבילכם כי העסק שלנו זה מים, מים נקיים וטהורים וכמובן כל זה בחינם אתם רק משלמים על הפילטרים.
- אז בעצם מה שאתם מספקים זה מערכת סינון שנותנת מים נקיים בחינם, גם ההתקנה, ועכשיו גם בהכשר הבד"צ – ללא תולעי מים, אתם משלמים רק על הפילטרים.
- ואל תשכח, כל שבוע אחד הקונים זוכה בטיסה לאומן, אני שם לך עכשיו על השולחן 700$ לזוכה.
- אז בעצם מה שיש לנו כאן זו מערכת סינון ביתית למים, שנותנת מים טהורים ונקיים לבית בחינם (הם משלמים רק על הפילטרים) וסיכוי לטוס לאומן ו ...
- וכמובן חשוב מאוד הכשר הבד"ץ. אם אתם דתיים ושותים מים אז אתם צריכים לקנות את המערכת שלנו.
- טוב, ברשותך רק תזכורת למאזינים שלא יודעים במה מדובר – פלגי מים. אתם בעצם מייצרים מערכת סינון מים שנותנת מים טהורים, ללא חשש של תולעי מים, עמילן וכל מיני לכלוכים ומוכרים אותה למעשה בחינם (רק כמה אגורות על הפילטרים) וזה בהכשר הבד"צ.
- כן, בהכשר הבד"צ. וכמובן מחלקים טיסה לאומן, אני שם לך 700$ על השולחן.
- Ok, מה שאתה אומר למעשה שאתם מוכרים (יותר נכון מחלקים) מערכת סינון מים בחינם. בהכשר הבד"צ. שנותנת...
- היום. היום קיבלנו את הכשר הבד"צ, זה היה מאוד חשוב לנו ואתם מקבלים בהכשר הרבנים מערכת בחינם.
- וואו,זה ממש מדהים מה שאתה אומר. אז למעשה יש כאן מערכת סינון ...

מבטיח לכם, כמעט לא נגעתי, אני פשוט לא זוכר את הניסוח המדויק. במקור זה היה הרבה יותר גרוע וכך זה עוד נמשך שעות אחדות.

למעונינים לשלוח קטעים, רציניים או לא, או לסתם מי שרוצה לומר לנו משהו
[email protected]



 

 


הוסף תגובה
הדפס
המלץ לחבר
שמור
+
-
גודל אות
הוסף תגובה-
שם מלא:
כותרת:
תוכן:
סגור


 
תגובות
 
 
 
תכנים
מגזין
כתבות
ערוצים
מאמרים
דעות
שירותים
המרת תאריך עברי ללועזי
מילון עברי/ אנגלי
ייעוץ ובניית אתרים
תיבת דואר שורש
הנצחות וברכות
כיף
סאטירה
משחקי פלאש
כרטיסי ברכה ממוחשבים
עוד בשורש
אמירת קדיש לע"נ
למורים, בעין חינוכית
סדנאות למורים בנושאי אמונה
שותפים לדרך
אמירת משניות לעילוי נשמת
אמירת תהילים לעילוי נשמת
הובלות דירה
מרכז האשראי לעסקים
פסוקים ומשניות לפי השם
חנות ספרי יהדות
קשר
צור קשר
אי מייל ישיר