close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דיווח מתערוכת ההי טק לאפליקציות יהודיות

אנונימי/ מהגולשיםט אדר ב, תשעד11/03/2014

מערכת שורש סוקרת עבורכם את החידושים האחרונים מתערוכת האפליקציות היהודיות הייחודית. שימושים שלא הכרתם

תגיות:

כתבנו לענייני טכנולוגיה ביקר לאחרונה בתערוכת expo לטכנולוגיה עילית שנערכה בעמק הסיליקון

של העיר בית"ר עילית (שימו לב למשחק המילים, "עילית עילית", מדהים). וראה שם מגוון של אפליקציות חדשות ומקוריות לסמראטפון שיוכלו לשמש אנשים שומרי תורה ומצוות. מיותר לציין שכל אחת מהאפליקציות הללו גייסה כבר את ההון הראשוני והיא כרגע בתהליכי פיתוח אחרונים. אז מה ראינו שם בתערוכה?

חברת הענן "ענן שמיים" הציגה בתערוכה את אפליקציית ברוך תהיה- המשתמש סורק את המאכל ומקבל מייד תגובה: מה לברך. האם יש בזה שיעור. האם צריך ליטול ידיים וכו' אנשי השיווק של החברה הסבירו לכתבנו שעיקר המטרה של הכלי החדש הוא לחסוך את הויכוחים בעניין.

חברת הפיתוח המתקדם "youAskIt", הציגה את "הרב נח"- אפליקציה ייחודית לטובת החפיפניקים שבינינו. אתה כותב היתר והוא אומר לך איזה רב אומר את זה. מנהל הפיתוח של החברה סיפר למערכת שבמפתיע עלה גם צורך הפוך, כך שהחברה מציעה היום לאדוקים אפליקציה הפוכה: התגלתה חומרה חדשה - עדכון חם של כל החומרות החמות ביותר ישירות מכולל חזון אי"ש (ידעתם שיש דעה שמחצית השקל יוצא השנה 1276 יורו?).

אפליקציית בשמחה תמיד הגיעה מבית התוכנה של חסידות ברסלב, שרוב המפתחים שלו הם אוקראינים (בעיקר מאיזור אומן) העובדים באאוט סורסינג עבור החברה. אתה מעלה לתוכנה תמונה של מישהו- כועס, ישנוני, עצבני, ומקבל אותה חזרה בעיצוב ייחודי - שמח וצוחק (הגרסה בתשלום נותנת את האופציה להוסיף כיפה של נ-נח-נחמ על הראש...)

ראינו בתערוכה גם פיתוחים נפלאים בתחום עיבוד התמונה הממוחשב, כמו אפליקציית הקץ לתולעים- לטובת עקרות הבית שמשקיעות זמן יקר בברירת אורז – אתה סורק את האורז כמו שסורקים ברקוד ומקבל מיד הודעה אם יש בשקית תולעת סוררת או בעלי כנפיים (עם כנפיים זה יותר מלקות).

בעוד ש את האפליקציה של תפילון כולם מכירים (ואף משתמשים בה ככלי עוצמתי להחזקת סמארטפון בזמן התפילה, כאילו אתה מתפלל ובפועל עונה למיילים...), ראינו בתערוכה גרסה חדשנית שלה בשם "שומע תפילה". האפליקציה 'מתלבשת' על האפליקציה של הסידור והמצלמה הקדמית מצלמת את המשתמש כשהוא מתפלל. אם פתאום מתחיל ריחוף או חלום, היא מזהה את המצב בעזרת כלי קינטי מיוחד והטלפון מתחיל לרטוט. כשזה קורה פעם שלישית באותו שמונה עשרה הוא מתחיל כבר להשמיע קולות, וזה בהחלט לא נעים...

לסיום סקרנו בתערוכה את אפליקציית שמירת הלשון– שדרוג לתוכנות האנטיוירוס. החפץ חיים היה חותם בשמחה על האפליקציה הזו... מרגע שהתקנת אותה היא מגנה עליך מלשון הרע. ברגע שתוך כדי שיחת טלפון סתמית יושמע בטלפון שלך משפט כמו "לא תאמיני מה שמעתי על ציפי" או "שמע קטע קורע עם שמוליק" הטלפון מתחיל לרטוט, המלל פשוט לא יועבר לצד השני, ובמקומו יישמע הניגון "מי האיש...".

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה