close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 רעיונות לקמפיינים לשיווק האפליקציה שלכם

מערכת שורשיט חשוון, תשעו01/11/2015

קמפיינים לשיווק אפליקציה צריכים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך ההשקה והתפעול שלהאפליקציה. ההשקעה לא יכולה להסתיים בפיתוח שלה בלבד

תגיות:

קמפיינים לשיווק אפליקציה צריכים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך ההשקה והתפעול שלהאפליקציה. ההשקעה לא יכולה להסתיים בפיתוח שלה בלבד, שכן ללא שיווק הסיכוי שיהיו הורדות קטן מאד וכל ההשקעה הגדולה בפיתוח תהפוך מהר מאד ללא רלוונטית. ישנן שיטות שונות לשיווק ואפשר לצאת בקמפיינים מגוונים. לפני שמתחילים לבצע את הקמפיין מומלץ לעשות עבודת הכנה, לפלח את קהל היעד ולתכנן נכון את התקציב.

  1. קמפיין ברשתות חברתיות הרשתות החברתיות הן מקום מעולה לפרסם בו את האפליקציה שלכם, אך יש להסתכל על הרשתות החברתיות בראייה רחבה ולבחון את הקמפיין לעומק.
    כדי להצליח להביא קהל לאפליקציה מרשתות חברתיות, מומלץ קודם כל לפתוח דף ברשת החברתית בה אתם רוצים לצאת בקמפיין שיווקי, ולאחר מכן להתחיל לשווק באמצעות קמפיין ממומן ודרך שיתופי פעולה עם דפים או קבוצות שהאפליקציה שלכם יכולה לעניין אותם. בקמפיין ברשתות החברתיות יש לבחור את אפשרות התשלום (כאשר יש אפשרות של לתשלום לפי הקלקה או לפי צפיות) ויש לעקוב באופן מתמיד אחר התנועה של המשתמשים. רגע לפני שיוצאים לדרך עם קמפיין, ובזמן תכנון התקציב, יש לנתח את קהל היעד ולבחור את המאפיינים שלו כדי לתעל את ההשקעה בצורה האפקטיבית ביותר.
  2. שיתוף פעולה עם אפליקציות נוספות שיתוף פעולה עם אפליקציות אחרות יכול להתבצע בחינם ללא עלות, אך בתמורה לפרסום הדדי. כלומר, בדרך זו כל אפליקציה ממליצה למשתמשים שלה על האפליקציה השנייה, ובכך מעודדת את ההורדות שלה. שיתוף פעולה זה יכול להוביל להורדות רבות ובחינם, אבל עם זאת יש להביא בחשבון כי עליכם לעסוק גם בפרסום של אפליקציות אחרות.
  3. יחסי ציבור באתרים מובילים יחסי ציבור בהחלט יכולים להיות חלק בלתי נפרד מקמפיין השיווק של האפליקציה שלכם, בין אם לקראת העלייה לחנות האפליקציות ובין אם לאחר מכן. קמפיין שיווקי חייב להיות חלק בלתי נפרד מההשקעה באפליקציה, ולכן יש לבחון שיווק דרך גורמים רבים ואפילו בו זמנית, כלומר, חשוב מאד לדאוג לכך שידברו על האפליקציה. אפשר לעשות זאת בעזרת אתרים מובילים שיש להם פינות תוכן הקשורות באפליקציות ובתחומים שהאפליקציה שלכם עוסקת בהם. אתרים גדולים שסוקרים את האפליקציה או מפרסמים אותה יכולים לשמש קפיצה משמעותית שעשויה להביא להורדות רבות.
  4. שימוש בבלוגרים כמקפצה לשיווק בלוגרים נחשבים כבר מזמן למובילי דעת קהל והם יכולים להשפיע על כמות הורדת האפליקציה. לכן, פנייה אל בלוגרים יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהקמפיין שלכם ואפילו להפתיע אתכם ולהביא לתוצאות טובות מכפי שתוכלו לצפות. כיוון שכך, יש להכיר את שני סוגי הבלוגרים שיכולים להתאים לכם:
  • בלוגרים מומחים לאפליקציות – בלוגרים אשר מומחים בתחום האפליקציות סוקרים אפליקציות שונות וחווים עליהם את דעתם. יש לבחור את הבלוגרים בהתאם לקהל היעד של האפליקציה, מהארץ או מחו"ל, כאשר יש להביא בחשבון כי יש לעניין אותם באפליקציה אפילו עוד לפני שהיא עולה לחנות האפליקציות. כמו כן, יש להתחשב בכך שסקירה שכזו לרוב תהיה בעלות והיא יכולה להיות משתלמת מאד.
  • בלוגרים מומחים בתחום של האפליקציה – בלוגרים אשר מתמחים בתחומים שקשורים בתחום שבו עוסקת האפליקציה יכולים לסקור אותה ולקדם את ההורדות שלה. אותם בלוגרים לא חייבים להיות מומחים בתחום האפליקציות אלא להיות מובילי דעה בעלי עוקבים רבים בתחום שבו האפליקציה שלכם עוסקת. אפשר לבחון גם את הפעילות שלהם ברשתות החברתיות ובסרטונים ברשת ולא רק מה קורה אצלם בבלוג.
  1. רכישת מדיה רכישת באנרים במדיה תוביל להורדת האפליקציה. את הבאנרים יש לרכוש במקומות שמתאימים לקהל היעד (כלומר לשם כך יש לבצע פילוח כשלב מקדים) וכן יש לבחור את המכשירים שבהם יעלו הבאנרים. קמפיין באנרים יכול להיות ממוקד מאד ולכן להביא לתוצאות טובות לאורך זמן.

הכתבה באדיבות: פריון - Perion

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה