close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס Helpdesk: הדרך שלכם להיכנס לעולם ההייטק

מערכת שורשטו שבט, תשעו25/01/2016

קורס מומחה תמיכה טכנית בסביבה ארגונית יכול להיות דרך מצוינת להשתלב בענף ההייטק

תגיות:

במהלך הקורס לומדים הסטודנטים על חומרה, מערכות הפעלה, אפליקציות ארגוניות ושירותי ענן ובסיומו הם מקבלים תעודה המאפשרת להם להגיש מועמדות למשרה מתגמלת

המהירות בה מתפתח שוק המחשבים מחייבת התאמה של מסלולי לימוד ייעודיים. בשנת תשנ"ז למשל למדו רק רבע מהסטודנטים לתואר ראשון בישראל את אחד ממקצועות המתמטיקה, מדעי המחשב ומדעי הטבע או ההנדסה, אך בשנת תשס"ב זינק מספרם למעל 30%. מגמה זו ממשיכה גם היום והיא לא צפויה להיעצר. הסיבה לכך היא הביקוש לעבודה בענף ההייטק והתחרות בין סטודנטים בתחילת דרכם ובעלי קריירה שמעוניינים לעשות הסבה.

אחת

הדרכים הטובות ביותר להיכנס לעולם ההייטק היא ללמוד תחום שבו הביקוש לעובדים עולה על ההיצע. קורס מומחה תמיכה טכנית בסביבה ארגונית למשל נולד כתוצאה מדרישת השוק. מטרת הקורס הזה היא להכשיר מומחי תמיכה המכירים טווח רחב של מערכות הפעלה, סוגי חומרה, אפליקציות ארגוניות ופתרונות המבוססים על שירותי ענן.

נושאי לימוד, מטרות ויתרונות הקורס

אנשים שמסיימים קורס Helpdesk מסוגלים לפתור תקלות בשטח בצורה עצמאית. תפקידם הוא לתת מענה לצרכי החברות השונות שמבוססות על תחנות עבודה מסוג PC ומערכות הפעלה של מייקרוסופט, כמו גם להבין את העקרונות המנחים של שוק המחשבים. הקורס מתעדכן באופן תדיר על מנת לענות על דרישות השוק ויש בו דגש מיוחד על הכרת החומרה, מערכות ההפעלה האופיינות לשטח וכמובן אופן היישום של התקנה, קונפיגורציות רשת ושירותי ענן.

היתרונות של הקורס הם תרגול המקנה מיומנות מעשית במהלך שלבי הלימוד. את התרגול מבצעים במעבדות מיוחדות שנבנו לצורך התמודדות עם תקלות אותנטיות. מסלול הלימודים מאפשר לסטודנטים להתרגל לסביבה וירטואלית ועבודה בסביבת ענן, לבצע פרויקט רחב שכולל את כל נושאי הקורסים ולקבל ידע יישומי בנושאי רשתות. מעבר לכך, הקורס מומלץ עבור סטודנטים המעוניינים להתקדם בתחום ואינם בעלי רקע טכני או רלוונטי קודם.

למה חשוב ללמוד את הקורס בבתי ספר מובילים?

יש הרבה מוסדות לימוד שמציעים קורס מומחה תמיכה טכנית בסביבה ארגונית. יחד עם זאת, חשוב מאוד ללמוד את הקורס בבתי ספר מובילים כמו ג'ון ברייס. מתוך בתי ספר אלו קל להתקבל לעבודה בחברות ההייטק הבולטות. הקורס של בתי ספר מובילים מותאם לצרכי השוק, הוא מתעדכן לאור הפיתוחים הטכנולוגיים הקיימים והוא מביא בחשבון את המגמות העתידיות. מרצי הקורס נבחרים בקפידה והם מלווים את הסטודנט לכל אורך מסלול ההכשרה. הקורס מקנה ידע מעשי ותיאורטי, הוא נוגע במגוון רחב של תכנים והוא מביא לידי ביטוי את השאיפות האישיות של קהל היעד.

חשוב ללמוד את הקורס בבתי ספר מובילים על מנת לייצר יתרון מול דורשי עבודה מקבילים. במילים אחרות, מי שמסיים קורס מקצועי ומקבל תעודה המאפשרת לו להציע מועמדות למשרת מומחה תמיכה טכנית, צריך להיות בטוח ביכולות שלו. הקורס הנלמד בבתי הספר המובילים מבטיח שכל מועמד יגיע לראיון עבודה עם מקסימום ידע. הקורס מכשירים תלמידים ללא רקע, הוא מאפשר הסבה מקצועית לעולם המחשבים כמעט בכל גיל והוא מעניק הבנה משמעותית והיכרות מקצועית עם עולמות החומרה, מערכות ההפעלה והרשתות.

לסיכום, השתלבות בענף ההייטק היא משימה קשה שדורשת היערכות מוקדמת. בין היתר כדאי להביא בחשבון את היתרונות של קורס ייעודי המעניק תעודה מבוקשת. את הקורס כדאי ללמוד בבתי ספר מובילים, תוך התייחסות לתנודות המאפיינות את שוק העבודה בכלל וענף ההייטק בפרט.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה