close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נעלי בלנסטון- מה כף הרגל שלכם אומרת לכם

מערכת שורשה אדר א, תשעו14/02/2016

איך תבחרו את הנעליים שהכי מתאימות לכם?

תגיות:

כף הרגל שלכם נושאת אתכם במשך כל היום. היא כזו קטנה והיא סוחבת על עצמה אחריות גדולה לבריאות הגוף שלכם. התנהלות נכונה ביום יום, בעבודה ובטיולים, יכולה להשפיע על הבריאות שלכם ובחירה של הנעל המתאימה לכם תאפשר לכם ליהנות מערנות מרבית לאורך היום, תפחית את הכאב בסוף היום ותמנע שפשפות בטיולים.

איך בוחרים את הנעל המתאימה

לאחר ההבנה כי הנעל יכולה להשפיע על חיי היום יום והבריאות האישית, כדאי לדעת באלו קריטריונים מומלץ להתחשב כאשר באים לבצע רכישה שלה:

  • מידה – הדבר הראשון שאתם צריכים לשים לב
    אליו הוא מידת הנעליים שלכם. יכול להיות שתגיעו אל החנות, תמצאו דגם שאתם אוהבים אך אין ממנו במלאי במידה שלכם ותחשבו שאתם יכולים לנעול מידה יותר. אם אתם לא ילדים שגדלים כל הזמן חשוב מאד שמידת הנעל הנרכשת תתאים לכם בדיוק ושלא תתפשרו על כך.
  • החזקת הרגל – נעל אשר לא מחזיקה היטב את הרגל ולא תומכת בקרסול עלולה לגרום לכך שהרגל לא תהיה יציבה. כאשר הרגל לא יציבה התוצאה היא כאב, עייפות או פגיעה ממשית בגוף. הנעל צריכה "לחבק" את הרגל ולהעניק תחושה נוחה בעת ההליכה והשימוש בה.
  • ייעוד הנעל – ישנן נעליים המיועדות לספורט וישנן נעליים המתאימות לעבודה מרובה ולטיולים. כל מי שעומד על הרגליים שעות רבות במהלך היום, זז הרבה או מי שאוהב לטייל, צריך למצוא לעצמו נעל כמו למשל נעלי בלנסטון שתתאים לו ותתמוך בו בצורה מושלמת.

זכרו – אתם עומדים שעות על הרגליים

רוב האנשים מוצאים את עצמם ביום יום ובטיולים עומדים והולכים לאורך שעות רבות מדי יום ולכן הם צריכים נעל שתתאים להם ותתמוך בהם. נעל אשר אינה מתאימה או אינה מיועדת לתמוך בלחצים השונים (שהרי כף הרגל נושאת את כל משקל הגוף), עלולה להוביל לכאבים ברגליים, תזוזה של הקרסול ואפילו לכאבי גב. אנשים רבים מגלים שהחלפה של הנעל לאחת המתאימה להם משפרת בצורה משמעותית את התחושה שלהם ביום יום.

איפה תוכלו למצוא נעליים המתאימות לכם

אתם יכולים למצוא סוגים שונים של נעליים שיכול להיות שייראו לכם כנעליים המתאימות לכם אבל... אם אתם מתכננים לרכוש נעל איכותית שתחזיק מעמד זמן רב ותהפוך את החיים שלכם לנוחים יותר, כדאי מאד שתעשו מחקר קטן. אם תגלשו באינטרנט תוכלו למצוא שישנן נעליים המיועדות לעבודה, עמידה ממושכת על הרגליים וטיולים כמו למשל נעלי בלנסטון אשר תומכות ברגל בצורה מקסימלית.

לאחר שתחליטו איזה זוג של נעל אתם רוצים לרכוש תוכלו להגיע אל החנות הנוחה עבורכם שמחזיקה במלאי דוגמאות שונות של הנעל ולגשת לבצע את הרכישה. חשוב מאד להשקיע זמן בבירור אחר הנעליים המתאימות לכם ולזכור כי נעל טובה יכולה להפוך את החיים שלכם לטובים יותר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה