close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס חשבי שכר בכירים בקריות

מערכת שורשח אדר א, תשעו17/02/2016

איך תלמדו את אחד המקצועות הכי מבוקשים בשוק, הכי טוב?

תגיות:

שכרם של העובדים הוא אחת מאבני הבסיס בכל ארגון, בין אם מדובר במפעלים, במוסדות ציבוריים, בחברות הי-טק או בעסקים פרטיים. מטבע הדברים, חישוב שכרם של העובדים דורש מיומנויות מקצועיות גבוהות מאוד, לצד דיוק רב ודיסקרטיות מלאה. על פי רוב מטפלים בנושא בעלי תפקידים במחלקת משאבי האנוש בארגון, או בעלי תפקיד פיננסי, המכירים על בוריים את התקנות והחוקים של תשלומי השכר והתנאים הסוציאליים הנלווים. על חשב השכר בארגון להפגין שליטה מלאה ברזי המקצוע, להכיר את העדכונים השוטפים בתחום, ולדעת כיצד לעבוד באופן יעיל ומהיר עם טכנולוגיות חדשות בעולם התוכנה והמחשוב. בהיבטים אלו ועוד רבים עוסק קורס חשבי שכר בכירים במכללת אינטלקט אקדמון, אשר מעניק יתרון חשוב לרכזי כוח אדם ומנהלי חשבונות המעוניינים לקדם את מעמדם במקום התעסוקה, או להשתלב בשוק העבודה.

אודות קורס חשבי שכר במכללה

קורס חשבי שכר במכללת אינטלקט אקדמון מיועד לקהל יעד מגוון, המונה חשבי שכר, מנהלי חשבונות, עצמאיים, פקידי שכר ואנשי ניהול בעלי זיקה לתחום הכספים והמשכורות. מדובר בקורס הנפרש על פני 164 שעות אקדמיות של שיעורים עיוניים והתנסות מעשית, אשר הקבלה אליו מותנית בידע בסיסי ביישומי המחשב. כמו כן, אל בחינות משרד הכלכלה זכאי לגשת כל בוגר של הקורס אשר בידו תעודה המעידה על סיום 12 שנות לימוד. בוגרים שעברו את בחינות ההסמכה זוכים לקבל תעודת הסמכה מטעם לשכת רואי החשבון בישראל ומשרד הכלכלה, וכן תעודת חשב שכר בכיר מטעם מכללת אינטלקט אקדמון.

מכללה מובילה באזור הצפון

לאורך כמעט שני עשורים רצופים של פעילות זכתה מכללת אינטלקט אקדמון למוניטין מצוין ולהערכה רבה מטעם הרשויות בישראל, וכמובן מצד עשרות אלפי בוגרים מרוצים. מדובר במכללה השמה דגש מיוחד על תוכניות עדכניות בהתאם לתמורות המשק הישראלי, המפעילה מספר חטיבות ייעודיות בתחומי ההיי-טק, גמול השתלמות, מנהל ותעשייה ועוד. זוהי הכתובת הנכונה והמקצועית ביותר עבור מי שמעוניין להצטרף אל קורס חשב שכר בכיר בקרית ביאליק, בקרית מוצקין ובכל אזור הצפון.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה