close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור טכנאי מזגנים:

מערכת שורשח אדר א, תשעו17/02/2016

איך תדעו לבחור את טכנאי המזגנים הנכון בשבילכם?

תגיות:
צילום: יח"צ האתר

טכנאי מזגנים:
טכנאי מזגנים הוא מי שלמד את המקצוע בבית ספר מסודר וסיים בהצלחה ואם תעודות. בארץ חמה כמו שלנו מיזוג אוויר הוא מוצר בסיסי כמעט בכול בית בטח ובטח באזור המרכז. קיימים סוגים שונים של מזגנים ויצרנים שונים. לכול מזגן יש את היתרונות והחסרונות שלו. לכן כשאתם באים לרכוש מזגן בדקו מה הצרכים שלכם ומה המטרות וככה תבחרו. כמו שקיימים הרבה מזגנים ככה גם קיימים הרבה טכנאים. טכנאי מזגנים הוא אחד אשר למד את הנושא, הוא רשום כמתקין מורשה ולכן כשאתם באים להזמין מזגן יש להתחשב בפרמטרים האלה אך לא רק.

איך לבחור טכנאי מזגנים:

א. עשו סקר: כיום אפשר דרך גלישה מהירה באינטרנט לדעת על פרטי הטכנאי, האם הוא רשום כמתקין מורשה והאם הוא בעל תעודות המתאימות למקצוע. בדקו המלצות על אותו טכנאי, תראו אם היו לו בעבר בעיות משפטיות כאלה ואחרות  והאם באתר שלו מפורטים עבודות שעשה בעבר. כאמור יש אלפי טכנאים ואי אפשר לבדוק את כולם וגם לא צריך מספיק לעשות סקר בין כמה ולהחליט.

ב. אחריות: וודאו כי לטכנאי שמתקין לכם את המזגן יש אחריות מתקין. כלומר באחריות זאת מתחייב הטכנאי להתקנה מקצועית ואמינה לאורך זמן עם אחריות לשנה או שנתיים. חשוב אם כך להזמין טכנאי מזגנים שנותן אחריות כזאת, שמא אם יקרה משהו תוך זמן קצר ולא תהייה לכם אחריות, תצטרכו להזמין טכנאי נוסף וחבל.

ג. מחיר: כול בעל מקצוע וגם מי שלא בעל מקצוע לפעמים יטענו שהם הכי טובים, הכי אמינים  ולפעמים גם הכי זולים. כאשר יציעו לכם התקנה במחיר נמוך מידי, זה אמנם יכול להיות מפתא אך גם מסוכן. בדקו מה המחירים של התקנת מזגן אצל כמה טכנאים שונים וכך תוכלו להבין מה הסדר גודל של המחיר הממוצע. מחיר נמוך מדיי יכול לגרום להתקנה לא מקצועית שתגרום נזק בעתיד..

ד. זמינות: כאשר אתם מזמינים טכנאי  בדקו כי מדובר בטכנאי שזמין 24 שעות. זמינות הטכנאי חשובה כאשר קורה משהו בלילה או בשעות הבוקר המוקדמות, משהו כמו נזילה מהמזגן או תקלה אחרת .עדיף  תמיד  שתןכלו להזמין טכנאי בכול שעה בשעות היום ואפילו כדיי שאותו טכנאי גר קרוב למקום מגוריכם.

לסיכום: טכנאי מזגנים זה מקצוע לכול דבר וכיום יש עשרות בתי ספר ללימוד מקצוע זה. אך כמו שיש טכנאים אמינים ומקצועיים בעלי תעודות יש גם "חאפרים" שלא למדו וגם הם מציעים את עצמן לעבודה. אם תתייחסו לדברים שרשומים למעלה, תחסכו מעצמכם עגמת נפש מיותרת ובעיות שיכולות להגרם למזגן ואפילו תחסכו כסף . בנוסף כאשר כבר הזמנתם טכנאי שימו לב לאופן העבודה, תראו שהוא מקשיב למזגן, מתבונן בו ואפילו מריח אותו. טכנאי מזגנים מקצועי ידע להבחין בבעיות רק מהפעולות האלו.

מאמר בחסות חברת טופ מזגנים – טכנאי מזגנים מקצועי ומומלץ.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה