close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

וילונות בתפירה אישית- כמו כפפה ליד!

מערכת שורשיד אדר א, תשעו23/02/2016

איזה וילונות בתפירה אישית כדי לכם לתלות בחדר הילדים. ומה קורה היום בשוק הבדים לוילונות?

תגיות:
וילונות מעוצבים
צילום: יח"צ האתר

וילונות בתפירה אישית הוא טרנד עולה בכל מיני בתים אף אחד לא רוצה שהבית שלו יראה כמו הבית של כולם. אנשים רוכשים דירות או בונים בית, כדי לגור בבית החלומות שלהם וזה לא כולל רק את הבית, זה כולל את כל מה שהם אוהבים.

אנשים רוצים בבית שלהם גם את הרהיטים שהם הכי אוהבים, מקפידים לרכוש את החפצים, הכלים, התמונות וכל מה שהם רוצים שיהיה להם. רק במקום כזה בו הם בחרו בקפידה את כל הפרטים, הם מרגישים שייכים, הם מרגישים שזה הבית שלהם.

וילונות בחדר הילדים?
כאשר אישה עומדת ללדת אחד הדברים החשובים ביותר היא להכין חדר לתינוק. יש אנשים שמאמינים שעד שהתינוק לא נולד בשלום ומגיע הביתה, לא כדאי להכין לו חדר ויש כאלה שנוהגים להכין לו רק חלק מהחדר. הם משאירים את רכישת המיטה או העריסה והציוד האישי עד לאחר שהוא יולד אבל מקפדים כבר לפנות עבורו חדר, לצבוע אותו, לתלות וילון.

כאשר בוחרים צבעים לחדר של תינוק וגם וילונות בתפירה אישית לחדרי ילדים יש לבחור באריג שמתאים לעולמו של הילד.

וילונות בתפירה אישית לחדרי ילדים צריכים להיות תפורים מבדים שיש עליהם בהדפסים או של חיות או של דמויות צבעוניות נחמדות ויש גם וילונות בתפירה אישית עם דמויות מעולם האגדות של הילדים או גיבורי על. ילדים שאוהבים גיבורי על רוצים ללכת לישון איתם כשהם מסתכלים עליהם מהוילון...

וילונות בתפירה אישית לחדר התינוק!
תינוק קטן שרק נולד צריך להתנהג אליו ברכות, משום שאין לו את היכולת לספוג סביבה חדשה עם גירויים עצומים. רק כאשר הוא מתחיל להביט סביבו כדאי לשים לו איזה צעצוע או שניים מול העיניים אבל עד אז גם צבעי החדר, העריסה, המיטה או הוילונות צריכים להיות בצבעי פסטל רכים.

הבחירה בוילונות לחדרי תינוקות או ילדים צריכים להיות אם כך בצבעים פסטליים ועדינים, ממש כמו נפשו של הילד. 

וילונות בתפירה אישית לחדר שינה!
כאשר מדובר בחדר שינה מומלץ לתלות וילון על החלון גם כדי ליצור הצללה, שהשמש לא תחדור בבוקר פנימה ותפריע לאנשים הישנים, וגם כדי ליצור הפרדה ואינטימיות בחדר השינה הפרטי.

את הפרטיות הזו תוכלו להשיג בוילון מאריג רך ורומנטי, אטום או חצי אטום אבל לא שקוף לגמרי משום שדרך וילון כזה יוכלו לחדור קרני שמש. הוילונות הללו מתאימים גם כשרוצים לבצע עיצוב וילונות לסלון.

הדבר הנוסף החשוב בבחירת וילון לחדר שינה הוא שהצבע שלו לא יהיה מודגש או בולט מדי.

עליכם לבחור בצבע מרגיע, זורם ולא מכביד. לפי תורת הפנג שוואי יש כל מיני צבעים שמרגיעים ולכן את בד הוילון שלהם אנו ממליצים תבחרו לפי ההמלצות שלהם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה