close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה חשוב שתהיה לכם קרן פנסיה?

מערכת שורשטו אדר א, תשעו24/02/2016

אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לדאוג בעתיד

תגיות:

לצאת לפנסיה הוא חלומם של רבים ועם זאת לא כולם יכולים לצאת אליה ברוגע. הדאגה למה יקרה בעתיד, כשתצאו לפנסיה, צריכה לעניין אתכם היום ולא רק לאחר שתגיעו לגיל המתאים לצאת אליה. לא מעט ישראלים מגיעים אל גיל הפנסיה והם לא יכולים לצאת אליה רגועים מבחינה כלכלית וממשיכים לעבוד, לא פעם תוך כדי ירידה באיכות החיים שלהם.

אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לדאוג בעתיד

לאחר שקראתם את הפסקה למעלה אתם יכולים להבין שאתם לא יכולים להתעלם מגיל הפנסיה שלכם. לא לדאוג לעתיד שלכם זו פעולה לא אחראית ולמעשה הזמן הטוב ביותר להתחיל לדאוג לפנסיה הוא עכשיו. אם עוד אין לכם קרן פנסיה אתם צריכים לפעול כדי שתהיה לכם אחת כזו ואם יש לכם אתם צריכים לבחון כי הקרן הקיימת שלכם תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר כאשר תצטרכו אותה.

כמה מילים על קרן פנסיה

קרן פנסיה היא גמלה אשר מעניקה קצבה כספית בגובה משתנה ובתנאים אשר נקבעו בתחילת החיסכון. רבים חושבים בטעות כי קרן פנסיה מיועדת רק לגיל זקנה, אך לא כך הדבר, היא יכולה לפעול גם במקרים של אובדן כושר עבודה (כלומר פנסיית נכות) ובמקרים מסוימים תינתן גם לשארים. כדי שהפנסיה תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר ברגע שתצטרכו להפעיל אותה יהיה עליכם לבחון אותה.

קרן הפנסיה שלכם תעניק לכם חיים בכבוד, היא תאפשר לכם לכלכל את עצמכם ותפחית מכם דאגה כלכלית ברגעים שבהם לא תוכלו לפרנס את עצמכם. כמובן, כדי להגיע לגיל המתאים עם המעטפת הכלכלית הנחוצה לכם, יהיה עליכם לבחור את התנאים הנכונים לכם תוך התחשבות ברמת ההכנסה הנוכחית שלכם, הנכסים שיש ברשותכם (אם בכלל) ותנאים שונים נוספים.

בחנו את קרן הפנסיה שלכם

חשוב מאד שתהיה לכם קרן פנסיה אך לא זאת בלבד אלא שחשוב גם שקרן הפנסיה תתאים לצרכים השונים שלכם. אתם יכולים לשבת עם חברה המתמחה בתחום ולברר מהן האפשרויות העומדות לרשותכם הן מבחינת גובה החיסכון שכדאי לכם להפריש לפנסיה והן התנאים שבהם תקבלו את הקצבה. חברה המתמחה בתחום חייבת להקשיב לצורך שלכם ולפרט מולכם את כל התנאים המוצעים לכם ליצירת הקרן שתתאים לכם.

לסמוך על החברה שמחזיקה את העתיד שלכם

קרן פנסיה נכונה יכולה לקבוע איך ייראה העתיד שלכם. קרן פנסיה שמתאימה לכם תשרת אתכם בעת זקנה או בכל רגע אחר שתצטרכו אותה וזאת ברגעים שאתם לא תוכלו לדאוג לעצמכם מבחינה כלכלית. אתם חייבים לדאוג לעצמכם וכדי לעשות זאת כראוי אתם צריכים לבחור את חברת הפנסיה שאתם סומכים שתדאג לכם. ברגע שאתם נפגשים עם החברה, נציגיה או משוחחים איתה, אתם צריכים לבחון מה היא מתכננת לעשות עם הכסף שאתם תפקידו וכמה כסף יהיה לכם בכל מקרה שתזדקקו לו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה