close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום ביו טיוב

מערכת שורשכג ניסן, תשעו01/05/2016

איך תקדמו את העסק שלכם ביו טיוב בעזר עמוד סרטים?

תגיות:

אין זה סוד שאחד האתרים האהובים ביותר על גולשים בעולם ובפרט בישראל הוא יוטיוב. אתר הסרטונים אשר בתחילת דרכו היה שנוי במחלוקת בגלל טענות על הפרת זכויות יוצרים, הפך להיות אחד מהאתרים החשובים ביותר באינטרנט ובוודאי הכי פופולאריים בו.

האתר אשר בתחילת דרכו היה בסיס להעלאת קליפים של אמנים הפך עם הזמן בסיס ובית לכל סרטון שהוא, החל מסרטונים מקצועיים ועד סרטונים ביתיים, מסרטונים על חתולים (נחשבים לפופולאריים ביותר ברשת), דרך סרטוני אקסטרים ועד סרטונים של ילדים משחקים. כל מי שנכנס כיום ליוטיוב יכול למצוא בו הכל, סרטים ישנים, תוכניות טלוויזיה, סרטי תדמית ועוד.

לכן אין פלא שעסקים ובעלי מקצוע רבים מבקשים לערוך קידום ביוטיוב. זו אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לקבל חשיפה ולהביא לכמות גולשים רבה יותר לאתר. דרך עמוד יוטיוב מקצועי, אפשר להגיע לקהלים חדשים אשר בעבודה נכונה, יהפכו להיות לקוחות העסק ולא רק חברים בעמוד שלו.

לפני שניכנס לשאלה כיצד קידום ביוטיוב יכול להביא לקוחות חדשים לעסק צריך לזכור כיצד עושים את זה בצורה חכמה, כלומר, כיצד עושים קידום שכזה. יש לנו מספר כלים להגדיל את החשיפה ביוטיוב ועלינו להשקיע בצורה חכמה על מנת שלא נבזבז זמן וכסף לחינם.

כיצד מבצעים קידום ביוטיוב

ראשית, עלינו לעלות סרטים איכותיים. זה הבסיס של עמוד יוטיוב מצטיין. אי אפשר להצליח עם סרטונים שלא ניתן לצפות בהם, סרטונים באיכות נמוכה, סרטונים ארוכים מדי או כאלה שהמסר לא עובר בהם. בשביל להצליח הסרטונים חייבים להיות איכותיים מבחינת צילום, משחק ותסריט. הם צריכים להיות תמציתיים ולהעביר את המסר בצורה ברורה.

שנית, עלינו להיות פעילים כל הזמן. אסור לנו להשאיר את העמוד במצב שהוא לא מחדש שום דבר. מצד שני, אסור לנו לעלות סרטונים חדשים כל יום כי אז נציף את העוקבים אחרינו. מה עוד שמדובר בהשקעה כספית לא מועטה.

שלוש, עלינו לקשר בין הרשתות החברתיות. קידום ביוטיוב זה נחמד וטוב, אך בשביל שהגולשים יגיעו ליוטיוב אנחנו צריכים לעשות אינטגרציה בינו לבין עמוד הפייסבוק שלנו ואתר האינטרנט. כך הם ידעו שיש לנו עמוד ביוטיוב וידעו שאנחנו מעלים סרטונים חדשים בו. האינטגרציה תאפשר לנו למשוך גולשים מעמוד לעמוד, ולזכות לחשיפה גדולה יותר.

ארבע, אנחנו יכולים להשתמש ברשימות של גולשים לצורך קידום ביוטיוב. מה שעלינו לעשות זה להשתמש ברשימות של גולשים אמיתיים אשר יהיו חברים בעמוד שלנו ויגדילו את כמות החשיפה בו. פעילות בעמוד מצד הגולשים תוכיח שהוא פעיל.

כיצד הופכים גולשים ללקוחות

קידום ביוטיוב מטרתו להפוך גולש ללקוח, כיצד עושים את זה? כמו שאמרנו, מציגים סרטון איכותי, תמציתי, סרטון שיווקי, אשר בסופו של דבר יגרום לגולש להבין שזה המוצר שהוא מחפש ואנחנו העסק שהוא רוצה לקנות אותו אצלה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה