close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכשירים מובילים במבחן צרכנים: סקירה מקיפה לטלפון סלולרי LG G4

מערכת שורשב אייר, תשעו10/05/2016

סקירה מקיפה לאחד המכשירים הכי מבטיחים בשוק- LG, G4. מה טוב ומה פחות...

תגיות:

השוק הישראלי רווי בחברות ובדגמי טלפונים חכמים אשר מציעים לנו מבחר עצום שממנו כל אחד ואחת יכולים לבחור בדיוק את מה שמתאים להם. אם נשווה לרגע את הטלפונים של היום לטלפונים של לפני חמש או עשר שנים הרי שמדובר בקפיצת מדרגה היסטרית ובכל שנה הדגמים משתפרים ומשתדרגים באיכות, במראה וכמובן במהירות.

LG G4 הוא אחד הטלפונים החכמים האיכותיים ביותר בשוק והוא טומן בתוכו מספר יתרונות בולטים על פני האחרים. הטלפון עובד בשיטת אנדרואיד והוא הושק באפריל 2015 ומאז נחל הצלחה גדולה בישראל כאשר לא מעט משתמשים מעדיפים אותו על פני הגלקאסי והאייפון. אחת התכונות המיוחדות שיש למכשיר הזה שאין למכשירים אחרים זו האפשרות לצלם באופן מהיר כאשר המסך כבוי מה שלא ניתן לבצע במכשירים אחרים.

LG G4 – איכות גבוהה, מסך גדול

היום טלפון חכם הוא כבר הרבה מעבר לטלפון בלבד המוציא ומכניס שיחות או רק שולח הודעות. כיום אנחנו מתייחסים לטלפון הנייד כאל החבר הטוב ביותר שלנו ולא בכדי זה המצב כי הוא פשוט כולל בתוכו אין ספור פעולות המקלות על שגרת היום יום שלנו. הרמקולים במכשיר LG G4 איכותיים מאוד ונמצאים בגב המכשיר ומאפשרים לשמיעת מוזיקה וסרטונים באיכות מצוינת.

LG G4 בחנות של סלקום נחטף מהמדפים גם בשל המסך הגדול שלו, מסך של 5.5 אינץ' אשר מאפשר לראות סרטים שלמים בהנאה גדולה. למכשיר יש כמובן אפשרות להתחבר לטלוויזיה ולרדיו וליהנות מכל אמצעי התקשורת האחרים בתוך הטלפון החכם שלכם.

LG G4 – מצלמה איכותית מובנית במכשיר

איפה הימים שהיינו צריכים להסתובב עם מצלמה בכיס או בתיק כדי לצלם בטיולים או סתם ברחוב, היום המצלמות האיכותיות ביותר נמצאות בתוך המכשיר החכם שלנו. LG G4 מכיל מצלמה איכותית מאוד, המתאימה גם למצב לילה באיכות גבוהה של 16 מגה פיקסל. מדובר בשדרוג משמעותי ביחס לטלפונים והדגמים הישנים יותר אשר מאפשר לנו לסמוך על המצלמה המובנית במאת האחוזים ולקבל תמונות חדות וצבעוניות באיכות גבוהה גם בצילום וגם כאשר מעבירים אותן למחשב.

סוללה נשלפת

יתרון נוסף של LG G4  על פני הטלפונים החכמים האחרים זו האפשרות לשלוף את הסוללה. בלחיצת כפתור אשר נמצא בחלקו התחתון של המכשיר תוכלו לשלוף את הסוללה ולהחליפה במקרה הצורך בקלות ובמהירות. המכשיר בעל מראה פרימיום, חדשני ומקורי וגם עבור אלו שמאוד חשוב להם גם המראה ישנה הוכחה חותכת כי מדובר באחד הטלפונים הטובים והנמכרים ביותר בשוק.

LG G4  בחנות של סלקום נמכר בכמויות יפות, מדובר בטלפון מבוקש מאוד אשר נמצא בשוק הישראלי בכמות נרחבת. התוצאות בשטח מוכיחות יותר מכל כי מדובר בטלפון שיישאר איתנו עוד הרבה זמן ולמרות השדרוגים והשיפורים הבלתי נגמרים יש מכשירים שלא ייכנסו לארכיון לא בשנה ולא בשנתיים הקרובות.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה