close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים מקדם אתרים מקצועי?

מערכת שורשיט אייר, תשעו27/05/2016

קידום אתרים- איך בוחרים מקדם מקצועי?

תגיות:

קידום אתרים הוא נושא בוער ביותר בעשור האחרון, כל בעל עסק שרוצה לפתח את העסק שלו ולהביא לקוחות צריך אתר משלו על מנת שיכירו וידעו מה פועלו. עידן האינטרנט מספק המון מידע זמין ואיכותי, מאחורי כל חברת קידום עומדים מקדמי אתרים שונים. מכיוון שהתחום הוא רווי מאד כיצד ניתן באמת לדעת איזה מקדם אתרים הוא אכן מקצועי , אחד כזה שיביא תוצאות ובעיקר לקוחות? אספנו לכם כמה פרמטרים חשובים מאד שאיתם תוכלו לדעת בוודאות את התשובה.

ושלא יעבדו עליכם.

ידע- אומרים שידע זה כוח ובמקרה הזה זה אכן כך, מקדם אתרים מקצועי הוא אחד כזה שאוכל ונושם את נושא קידום האתרים, שמחפש בכל פעם עדכונים שוטפים וחדשים לגבי תחום הקידום. שיש לו שליטה בתחום בלי להתבלבל. כל שינוי או תוספת של נושא בתחום הוא יודע.

אין כמו מראה עיניים- הכל טוב ויפה שמקדם אתרים מקצועי אומר שעשה פרויקטים כאלו ואחרים ומתפאר בעבודתו וזה בסדר גמור, לשם ההגינות והמקצועיות מומלץ לקבל מאותו מקדם אתרים מספר דוגמאות או פרויקטים שהיה אחראי עליהם וכמובן שאותם לקוחות שהוא ביצע להם את העבודה אכן היו מרוצים.

מחירים- בתחום קידום אתרים אין מחיר קבוע מכמה סיבות: זה תלוי בסוג הקידום (קידום אורגני, ממומן ועוד) לכמה זמן מיועד קידום האתר. אבל דבר אחד יש לשים לב ולא ליפול בפח וזה אם מדובר על מחיר ממש נמוך יכול להיות שאותו מקדם אינו מקצועי, או אפילו שאותו מקדם שמציג עצמו ככזה הוא בכלל לא מבין בתחום ולכן יש לבדוק היטב את הנושא הזה. אם מדובר במחיר גבוה מאד ולא הגיוני יכול להיות שמדובר לא במקדם אלא באיש מכירות ערמומי שבא לעשות כסף על חשבון הלקוחות. לכן יש לברר היטב את הסכומים ולהחליט.

להתחייב לתוצאות מיידות האמנם?- בתחום קידום האתרים אין שחור או לבן, יש גם שטחים אפורים, בהירים יותר וכהים יותר ולכן מקדם אתרים שאומר לכם אני תוך חודש מרים לכם את האתר ואתם תופיעו במיקומים הראשונים ובכן פה צריך לעשות בדיקה יסודית, כיוון שמדובר על התרחשויות רבות ולא ניתן לדעת מראש מה פרק הזמן המדויק שהאתר יהיה במקום הראשון. מקדם אתרים מקצועי לעולם לא מתחייב למיקומים ראשונים במנועי החיפוש, הוא יכול להגדיל את הכניסות של הלקוחות , אבל התחייבות מראש למיקום ראשון לעולם לא. דעו לכם ככל שההבטחות גדולות יותר התוצאות קטנות יותר.

מה מקבלים בתמורה

אתם מוציאים כסף רב עבור קידום האתר שלכם ולא ממש יודעים על מה, ופה הטעות ולכן כאשר פונים אל חברת קידום חשוב לבדוק את הדברים הבאים:

חקר מילות מפתח- הרי כל מקדם יודע שמילות מפתח הם הבסיס לקידום אתרים מקצועי ברגע שמילות המפתח מככבות באתר , הסיכויים של הלקוחות להגיע לאותו בעל עסק גבוהים מאד, אבל לצורך כך יש לעשות מחקר על מילות המפתח הנכונות שיקפיצו את האתר של בעל העסק.

הפקת דו"ח- כיצד תדעו בוודאות שאכן מקדם האתרים שבחרתם עושה עבודה ולא שותה קפה בשעה שהכסף זורם אליו? ובכן הפקת דו"חות היא התשובה, כך תוכלו לעקוב אחר פעילות תקינה במהלך חודש בחודשו ולראות האם אכן עבודת המקדם היא מקצועית או ההיפך.

תוכן- מאמרים לאתרים הם חלק בלתי נפרד מניהול מקצועי של אתר בית העסק, ולכן מקדמי אתרים צריכים לדאוג לכך שיהיה תוכן באתר, רגע!! אבל לא סתם תוכן עם שרבובי מילים , אלא תוכן איכותי שייתן ערך ויקדם את האתר בצורה משמעותית.

עבודה רבה למקדמי אתרים- גולן קידום אתרים יעשו זאת במקצועיות.

כפי שנאמר קידום אתרים זה לא רק לשבת מול המחשב ולהקליד אלא מדובר על עבודת תחקיר של ממש, ללמוד טכניקות ושיטות עבודה חדשות בכל עת, למצוא את המילים הנכונות על מנת לקדם את האתר וכן הלאה. בהחלט מדובר על עבודה מורכבת, בדיוק לשם כך נוסדה חברת גולן קידום אתרים שפועלת בתחום כבר 15 שנה ויודעת בדיוק מה צריך בית עסק על מנת שיופיע במקומות הראשונים.

לכן תנו לגולן קידם אתרים לבצע את העבודה. לטיפים נוספים כנסו.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה