close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הורדת רכב מהכביש לפירוק

מערכת שורשג תשרי, תשעז05/10/2016

לסיכומו של עניין, היה והרכב שלכם כבר אינו יכול לשרת אתכם ויושב לו ללא שימוש בחנייה, יש פתרון יעיל שתוכלו להרוויח ממנו ויחד עם זאת לשמור על הסביבה

תגיות:

הגיע הזמן להיפרד מהרכב הישן שלכם ולא יודעים מה לעשות ? על תהליך הורדת רכב מהכביש לפירוק שמעתם? הורדת רכב מהכביש לפירוק הוא למעשה תהליך מאוד יעיל לבעלי רכבים ישנים מאוד ללא ערך כלכלי, רכבים שעלות תיקונם עולה על שווי הרכב, רכבים שניזוקו כתוצאה מתאונת דרכים ומושבתים לגמרי מה שנקרא "טוטאלוס", כאשר הגדרה של רכב מושבת נקבעת על ידי שמאי רכב כאשר במידה והערכתו של הנזק עולה על שישים אחוז, מוגדר הרכב כמושבת ועליו לרדת מהכביש. רכבים שעברו בדיקת משטרה רנדומלית ונמצאו בהם ליקויים בטיחותיים המסכנים את חיי הנוסעים גם אלו יהיו מועמדים להשבתה ולכן הפתרון היעיל ביותר עבורם היא הורדתם מהכביש והעברה לפירוק.

למי פונים בשביל להתחיל את תהליך?
תהליך הורדת רכב מהכביש לפירוק דורש פנייה למשרד הרישוי, תוך הצגת מסמכי זיהוי כולל רישיון הרכב וזאת על מנת לחתום על טפסים לביטול רישוי רכב והצהרה שהרכב מיועד לפירוק, בנוסף יש להציג פרטי חשבון בנק של בעל הרכב, מאוד חשוב במידה והרכב מועמד לעיקול לא ניתן להעביר אותו תהליך של הורדת רכב מהכביש לפירוק, משרד הרישוי לא יאשר זאת. לאחר שסיימנו עם כל הבירוקרטיה הזו, מומלץ בסיום התהליך לבדוק האם הנכם זכאים לקבל החזר כספי על אגרת הרישוי, כאשר ההחזר הוא עבור הפרש החודשים שנשארו.

ידידותי לכיס וידידותי לסביבה
הורדת רכב מהכביש לפירוק משתלם לבעל הרכב היות והוא יכול לקבל סכום כסף עבור העברתו לפירוק, אתם לא הולכים להתעשר מכך, אבל במידה והרכב מושבת עדיף שהוא יעבור פירוק מאשר שיעמוד בודד בחניה וזאת מבלי להזכיר את התרומה של הורדת רכב מהכביש לפירוק לאיכות הסביבה. כאשר הרכב מגיע לפירוק חלקיו עוברים מחזור והסביבה נשמרת מפני חומרים מזהמים שנפלטים מהרכב. תהליך של הורדת הרכב מהכביש מתבצע בדרך כלל במוסכים מורשים או מול סוחרים פרטיים אשר אלו משתמשים בחלקי החילוף של הרכב וממחזרים את הברזלים והמתכות ועושים שימוש חוזר בחלקים הפנימיים של הרכב.

אז כמה אנחנו באמת מרוויחים מכך?
לאחר שהצהרנו במשרד הרישוי שהרכב מועמד להשבתה ועובר פירוק ולאחר שהגשנו את המסמכים הרלוונטיים ו משרד הרישוי מבטל את לוחיות הרישוי של הרכב השלב הבא הוא לפנות למוסך מורשה ויש לאמוד את המחירים . הורדת רכב מהכביש לפירוק, לרכב ישן מעל עשרים שנה קבעה המדינה שווי החזר של שלושת אלפים ₪ וזאת כחלק מתהליך המעודד שמירה על איכות הסביבה, לכל השאר טווח המחירים אינו קבוע והוא משתנה בהתאם לסוג הרכב, שנתון של הרכב והנזק שנגרם לו.

טווח המחירים יכול להתחיל מהחזר בגובה של כ -950 ₪ ולעיתים יכול להגיע לסכום של 15,000 ₪ חשוב מאוד המחירים המצוינים אינם קבועים, אלא נתונים לשינוי וכפי שנאמר הם משתנים בהתאם לסוג הרכב, שנתון הרכב וסוג הנזק שנגרם לו.

לסיכומו של עניין, היה והרכב שלכם כבר אינו יכול לשרת אתכם ויושב לו ללא שימוש בחנייה, יש פתרון יעיל שתוכלו להרוויח ממנו ויחד עם זאת לשמור על הסביבה, פנו למומחים המספקים שירות מכירת רכבים לפירוק או גשו למשרד הרישוי, מלאו את הטפסים הרלוונטיים והצהירו שהרכב עובר תהליך של הורדה מהכביש ושיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה