close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לרדת במשקל בצורה טבעית ובריאה

מערכת שורשד טבת, תשעז02/01/2017

אחרי שנים של מחקרים בתחום ההשמנה וההרזיה הגענו להבנה מהי הנוסחה שגורמת לגוף שלנו לצבור שומנים עודפים וכיצד ניתן להפוך אותה

תגיות:

הורדת משקל גופכם היא פרויקט שיש להתייחס אליו כאל משימה צבאית לכל דבר, דיאטה דורשת מכם רצינות רבה, התמדה, נחישות והקרבה, אין פתרונות קלים, אין קסמים ואין דרכים קצרות עליכם להבין ששגרת חייכם הולכת להשתנות, שהתפריט שלכם מן הסתם הולך להשתנות ושהתוצאות לא ימהרו לבוא.

חלק גדול מאד מכל דיאטה מוצלחת היא ידע מעמיק, הגוף שלנו הוא מכונה וכל קילוגרם שתעלו או תורידו הוא למעשה חלק מנוסחה פשוטה שאומרת כי מסת הגוף שלכם צורכת X קלוריות ביום לעומת Y קלוריות שאתם מכניסים אליה, לא הבנתם לא נורא נסביר בהמשך בצורה מפורטת יותר.

בימים אלו קיימות מגוון רחב של שיטות ודיאטות להוריד במשקל גופכם, חלקן מבטיחות לכם תוצאות מהירות על ידי חוקנים, ניקוי קיבות עם מיצים שונים, שאיבות שומן, דיאטת פחמימות, מדבקות הרזיה, דיאטת קפה ירוק ועוד.

הדעה שלנו בעניין היא פשוטה מאד, כל דיאטה מהירה או קיצונית היא לא בריאה לגוף, לפי ראות עינינו דיאטה אמורה להתבצע באופן שהגוף יכיל אותה ויקבל אותה באופן טבעי, שתית מיץ ירקות במשך שבוע אולי תוביל לתוצאות מהירות אבל תמצאו את רוב הרופאים חלוקי דעות לגבי התוצאות שלה על הגוף.

השיטה עליה אנו מתבססים היא פשוטה והיא מתבססת על הנוסחה שלפיה הגוף עובד, תבינו את הנוסחה ותצליחו לשלוט במשקל שלכם בצורה בריאה, בצורה בה אתם מקבלים פחמימות, חלבונים ושאר אבות המזון ולא גורמים לגוף למחסור באף אחד מהם.

איך לרדת במשקל - הנוסחה של הגוף

בימים אלו המדע הביא אותנו למצב בו אנו יודעים על הגוף יותר מאשר ידענו אי פעם, אחרי עשרות שנים של מחקרים בתחום ההשמנה וההרזיה הגענו למקום בו אנו מבינים מהי הנוסחה שגורמת לגוף של כל אחד ואחת מאתנו לצבור שומנים עודפים וכיצד ניתן להפוך את נוסחה זאת לטובתנו כדי להסיר אותם בחזרה, הנוסחה של הגוף היא פשוטה להבנה אך קצת יותר קשה לביצוע.

הנוסחה למעשה מתייחסת לכך שלכל אדם שמן או רזה, צעיר או בוגר יש כמות צריכת קלוריות יומית בה הגוף עומד על נקודת האיזון בה המשקל שלכם נשמר בדיוק כמו שהיה, כמות קלוריות זו משתנה ביחס לגיל (ככל שאתם מתבגרים המטבוליזם של הגוף יורד ויחד אתו משתנה כמות הקלוריות שהגוף צריך בכדי להישאר על אותו משקל), למין, לגובה ולכמות הפעילות הפיזית או הפעילות הגופנית שאתם עושים במהלך היום.

כדי להרזות יש לצרוך פחות קלוריות מאשר נקודת האיזון ככה שבכל יום יצטבר מינוס (לדוגמא: אדם בוגר שצורך 2200 קלוריות בכל יום וזאת כאשר נקודת האיזון שלו עומדת על 2500 קלוריות ליום יכנס למינוס של 300 קלוריות אותם הגוף ייקח ממצבורי השומן) קילו אחד ממשקל גופכם שווה לכ-7,000 קלוריות ככה שתעשו את החשבון ותבינו כי לפניכם עבודה רבה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה