close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיול לויאטנם

מערכת שורשה טבת, תשעז03/01/2017

הדרך הטובה ביותר ליהנות מחוויה רב חושית ורב ממדית זו היא באמצעות טיול מאורגן לוויטנאם

תגיות:

אם בעבר האסוציאציה הראשונה שעוררה ויאטנם הייתה המלחמה שבה הסתבכה ארה"ב בשנות ה-60 של המאה ה-20, הרי שכיום היא מציעה בעיקר מפגש עם אנשים מיוחדים, תרבות מרתקת, נופים יוצאי דופן ובאופן כללי קולות וצבעים שאין בשום מקום אחר בעולם.

הדרך הטובה ביותר ליהנות מחוויה רב חושית ורב ממדית זו היא באמצעות טיול מאורגן לוויטנאם – שלרוב מתחיל בעיר הגדולה ביותר במדינה, הו צ'י מין סיטי (או כפי שנקראה בעבר, סייגון).

מה כולל טיול מאורגן לוויטנאם?

טיולים מאורגנים לוויטנאם מתחילים כאמור בהו צ'י מין סיטי, עיר בת 8 מיליון בני אדם ועוד יותר מכך קולות, ריחות, צבעים ושמחת חיים.

האטרקציות המרכזיות שמציעה העיר שעד 1976 נקראה סייגון הן הארכיטקטורה הייחודית שלה ובפרט במקדשים מרהיבי העין, השווקים הצבעוניים, מרכזי הקניות ונהר סייגון שזורם בליבה.

הו צ'י מין סיטי שוכנת בדרום ויאטנם. הבירה האנוי נמצאת בקצה השני של המדינה, שצורתה כצורת תולעת מוארכת, ובהתאם טיול מאורגן לוויטנאם מתבצע מדרום לצפון כשבדרך מבקרים במקומות ייחודיים כגון העיר טאינינג ומקדש קאו דאי שבשטחה, דלתת המקונג שמאפשרת שייט בין איים קטנים וקסומים, מחוז בן טרה על הכפרים הציוריים שבו והמפגש מחמם הלב עם האוכלוסייה המקומית ועוד.

בהאנוי עצמה ניתן ליהנות מביקור ברובע העתיק, לשוטט בנחת בכיכר המוזוליאום, להתרשם מפגודת הקורה, לרכב על ריקשות ולהתמסר לחוויה וגם לבלות במופעים שיש רק בוויאטנם.

עוד חלק בלתי נפרד מרוב הטיולים המאורגנים בוויאטנם הוא מפרץ האלונג ביי שהוכרז ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמית ומהפנט את כל מי שמגיע אליו.

מתי כדאי לטייל בוויטנאם?

התזמון האופטימלי של טיול מאורגן לוויטנאם הוא בין ספטמבר לדצמבר וכן בחודשים מרץ ואפריל.

בכל מקרה יש לקחת בחשבון שישנם הבדלים בלתי מבוטלים מבחינת האקלים בין הצפון לדרום, וכי בכל טיול לוויאטנם ייתכנו ימים גשומים לצד ימים שטופי שמש ונעימים להפליא.

באופן עקרוני בדרום העונה הרטובה היא בעיקר יוני עד אוגוסט אבל גם ספטמבר ואוקטובר, לאורך רוב השנה הטמפרטורה היא בין 25 ל-30 מעלות והלחות גבוהה גם כן (ובפרט מפברואר עד מאי).

בצפון שורר קיץ נעים בין מאי לאוקטובר (אם כי ייתכן גשם), אביב נוח במרץ ואפריל וסתיו (עם לחות נמוכה) בין אוקטובר לדצמבר.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה