close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סרט חדש- רווק עם אלוקים

מערכת שורשו טבת, תשעז04/01/2017

נדב גדליה בסרט חדש ומרתק המופץ במגזר הדתי מביא סיפור אמיתי נוגע ומשעשע, שמספר את סיפורם של הרווקים הדתיים, קצת אחרת ממה שראיתם ב'סרוגים'

תגיות:

סרט תיעודי חדש המופץ בהקרנות פרטיות (עם מפגש במאי) ועונה לשם המיוחד "רווק עם אלוהים", מביא לראשונה למסך מסע אמיתי, אישי ומרגש המספר בכנות מופלאה ונוגעת עם נגיעות הומור, סיפור מורכב הנוגע ברבדי המגזר, חיצוניות מול פנימיות, אמונה, יחסי הורים וילדים, תקשורת דתית, יחסי ציבור ופרסום.

"רווק עם אלוקים" מספר את סיפורו של רווק דתי ורגיש המאמין בשמירת המיניות לאחרי החתונה. הוא גר בדירת הרווק שלו, בודד ומנותק מהוריו ולא מוצא את מקומו במגזר הדתי למרות שהוא "עם אלוקים".

את הבקר הוא פותח בתור מדריך נוער דתי-לאומי בישיבה התיכונית 'נחלים', בצהרים הוא בלוגר צבעוני וכתב וידיאו באתר Ynet, ואת הערב הוא מבלה בישיבה חרדית בבני ברק בלימוד תורה מעמיק דרכו הוא שואף לסיים את התלמוד הבבלי והירושלמי.

בין לבין הוא מנסה למצוא שידוך בכל דרך אפשרית,  אך הבנות, כמובן, לא מעוניינות בקשר עם הטיפוס המורכב. שני חבריו הבודדים שמעון (סרוג כיפה) ויוסי (חרדי ושדרן רדיו קול חי) מייעצים לו לוותר על האישיות המורכבת שלו, לתפוס מגזר אחד וללכת איתו עד הסוף כדי למצוא אשה לחיים והצליח. "להיות רציני", כלשונם.

האם לוותר על האמת שלך כשהיא לא אסתטית מבחינה 'חברתית'?

ומהי האמת בכלל?

"להיות רווק דתי זה בדיוק הפוך מרווק חילוני", אומר נדב, במאי הסרט, איש חינוך בהכשרתו וכתב 'עולם קטן'. "במקום כיף וחופש, סבל מתמשך שאין לך מושג מתי ואיך הוא יגמר". "סיפור המסגרת של הסרט הוא אמנם רווקות אך עם מסע הסרט המפתיע יזדהה כלאדם דתי וחילוני בכל גיל, צעירים ומבוגרים".

"הרי בכל אחד מאיתנו מסתתר מישהו שבסך הכל מחפש שיאהבו אותו. לחפש אשה זה רק טריגר למה שאנחנו כמהים אליו על יום מותנו - אהבה והערכה למי שאנחנו באמת".

סרט עצמאי המופץ בהקרנות פרטיות למוסדות, יישובים, מתנ"סים, חוגי בית + מפגש במאי מרתק בכל הארץ

להזמנות: 0545645411*

הסרט "רווק עם אלוקים" יוקרן במסגרת ערב סרטי קולנוע יהודי בפתח תקווה,

במוצ"ש שמות כ"ג טבת, 21.1, "גולה", שמואל הנגיד 7 פתח תקווה

http://tinyurl.com/KOLNOAYEHUDI 

סרטון פרומו:

https://youtu.be/R3jwBmK9ZUk

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה