close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פינחס דולינסקי- זמר חדש מפציע 'מעבר לפינה'

מערכת שורשיא טבת, תשעז09/01/2017

זמר חדש מפציע מעבר לפינה, זהו פינחס דולינסקי, נעים להכיר. מילות סינגל הבכורה שלו 'מעבר לפינה' נוגעות בנקודות הכי עמוקות בנפש

תגיות:

פינחס דולינסקי (25, נשוי פלוס ילד) גר ביד בנימין, ביום יום הוא מדריך בפנימייה פוסט-אישפוזית. הוא גדל בבני ברק ולמד בישיבת תורת החיים של הרב שמואל טל ביד בנימין. את המפגש שלו עם עולם המוסיקה החל בגיל שש-עשרה, אז התחיל לנגן בגיטרה ולהלחין בעיקר מילים מקוריות שכתב, אך גם פסוקים.

בתחילת דרכו בישיבה, השמיע לחבריו את השירים שלו, והרגיש שהשירים העמוקים מצליחים לגעת בסובבים אותו. "הרצון להפוך את השירים ליצירות מוסיקליות של ממש תמיד היה אצלי בגדר של חלום רחוק" – הוא נזכר. לאט לאט החלום החל לקרום עור וגידים, כשהלך בהמלצת חברים אל המפיק המוסיקלי אבי טל (אהרן רזאל, אודי דוידי, הראל טל ועוד).

העבודות על אלבום הבכורה שצפוי להיקרא מעבר לפינה, ארכו למעלה משנה, כשאל המפיק אבי טל מצטרף גם הגיטריסט עמית יצחק. האלבום שצפוי לראות אור אי"ה בחצי שנה הקרובה כולל שירים מקורים של פינחס ושירים מתוך המקורות, בסגנון רוק רך יחד עם בלדות שקטות ונוגעות. מילות השירים נובעות מתוך כאב פנימי שמלווה את האדם, בעיקר בקשת אלוקות לעולם טוב יותר, מה שכולנו מחפשים.

מעבר לפינה - הסינגל החדש שרואה אור בימים אלה, וגם נושא את השם האלבום, נולד ממקום של ריחוק מהקב"ה, כשהרבה מסכים מפרידים. בשיר האדם פתאום מבין מתוך נשמתו והראיה הכוללת והרחבה שה' איתו כאן מעבר לפינה וזה חלק מהתכנית הגדולה.




הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה