close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ללמוד קורסי יישומי מחשב ואינטרנט

מערכת שורשט שבט, תשעז05/02/2017

אודות קורס חשוב במיוחד- קורס יישומי מחשב של מכללת אקדמון

תגיות:

כידוע, ברבים מהמחשבים האישיים והניידים מותקנות תוכנות האופיס של חברת מייקרוסופט, כגון וורד, אקסל, פאוור פוינט, וואן נוט ועוד. מטבע הדברים, מי שמעוניין לבצע פעולות בתוכנות האופיס לצרכים אישיים או עסקיים חייב להכיר את אפשרויותיהן הבסיסיות, ולצידן קיימות עוד מגוון פונקציות מתקדמות. אלו בדיוק התכנים שנלמדים בקורסים המתקיימים במכללת אינטלקט אקדמון, וביניהם קורס אקסל למתקדמים או למתחילים וקורס אינטרנט ואופיס 2010. בשורות הבאות תוכלו לקרוא אודות תכני הקורסים הללו שמציעה המכללה.

קורס אקסל 2010

רבים מאיתנו שמעו על תוכנת אקסל אך לא כולנו מכירים את אפשרויותיה הבסיסיות, ובוודאי לא את המתקדמות. את הכלים הללו ניתן לרכוש בקורסים המתמקדים בתוכנה ומיועדים לאנשים חסרי רקע בתחום (קורס מתחילים), ולמי שסיימו את הקורס הבסיסי (מתקדמים). לדוגמא, בקורס המתקדמים שנפרש על פני ארבעים שעות אקדמיות לומדים כיצד לייעל את העבודה ולחסוך זמן יקר ערך על ידי שימוש במגוון האפשרויות של תוכנת האקסל. במהלכו יילמדו בין היתר סינון ומיון של נתוני טבלאות, בניית תבניות ותרחישים, החלה אוטומטית של עיצובים מיוחדים, שימוש בטבלאות ציר ובסיכומי ביניים, ויצירת גרפים ותרשימים. מי שיסיים את ארבעים שעות הלימוד ויעמוד במטלות הקורס יזכה לתעודת סיום שמעניקה מכללת אינטלקט אקדמון.

ללמוד את תוכנות האופיס ושימושי האינטרנט

במכללה גם מתקיים קורס מקיף יותר הנפרש על פני מאה שעות אקדמיות, אשר מטרתו להקנות לתלמידים יכולות עבודה נכונות ויעילות עם מחשבים. זאת, באמצעות שליטה והיכרות טובה עם מערכות ההפעלה, התפעול והניהול, בעיקר בסביבת האינטרנט ובתוכנות האופיס של מייקרוסופט (לדוגמא, וורד המיועדת לכתיבת מסמכים, יומן אלקטרוני ופאוור פוינט המיועדת להכנת מצגות). יש לציין כי מטרה נוספת של הקורס היא להכין את התלמידים לקראת הבחינות החיצוניות לתקן בינלאומי, כולל תקן  ICDL START. זהו תקן הכולל ארבע בחינות בנושאי אופיס ותקשורת באינטרנט, שבימינו מהווה תנאי בסיסי להשתלבות במשרדי ממשלה ובחברות ישראליות ובינלאומיות. על מנת להתקבל לקורס יש לקיים ריאיון מקדים במכללה ומעבר לכך לא נדרש כל רקע מוקדם במחשבים, למרות שהתכנים בהחלט מתאימים גם לבעלי ניסיון וידע. השיעורים עצמם עוסקים בין היתר בחומרה הקיימת במחשבים אישיים וניידים, בגלישה ברשת ועקרונות החיפוש, שימוש בתוכנות האופיס, סכנות הגלישה ברשת, ובהגנה על מחשבים מנוזקות בעזרת אנטי וירוס ותוכנות אנטי ספיי. כאמור, הקורס מתבסס על הרצאות פרונטאליות מטעם מרצים מנוסים, המשלבות התנסות מעשית מרובה בגלישה וביישומי מחשב.

המעוניינים במידע נוסף אודות קורס אקסל למתקדמים ומתחילים, או קורס אופיס 2010 ואינטרנט, מוזמנים לפנות אל מכללת אינטקלט אקדמון בטלפון *9233.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה