close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לוח מגנטי מחיק לילדים, מפתח וכיף

מערכת שורשי שבט, תשעז06/02/2017

ישנם לא מעט אבות ואימהות שמחפשים דרך מקורית לשעשע את הילד, לאפשר לו ללמוד ולהתפתח – ובעיקר להרחיק אותו מהמסך

תגיות:
הטלוויזיה והמחשב הפכו כבר מזמן לבייביסיטר המועדף על הורים רבים בישראל, אבל ישנם גם לא מעט אבות ואימהות שמחפשים דרך מקורית לשעשע את הילד, לאפשר לו ללמוד ולהתפתח – ובעיקר להרחיק אותו מהמסך. אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר לעשות זאת, אולי תופתעו לשמוע, היא על ידי תליית לוח מגנטי מחיק בחדר הילדים או בפינת המשחקים. כך תוכלו להשיג כמה מטרות בפריט אחד חסכוני.

שפע אינסופי של משחקים
אחד היתרונות הגדולים ביותר של כל לוח מגנטי לילדים, ואין זה משנה מה גודלו, צבעו או צורתו, הוא שמדובר בפריט שניתן לשלב בשורה ארוכה של משחקים שיעזרו לילד ללמוד ולהכיל כל ידע שתרצו להעביר. כך תוכלו ללמד אותם לפתור תרגילים בחשבון, להתאמן על כישורי הכתיבה והשפה וגם לגלות להם שפות חדשות או לפתח בהם יכולות חדשים כמו ציור, למשל. הילדים, שרואים את הגננת או את המורה על יד הלוח בכיתה, משתוקקים להרגיש גדולים ולקבל הזדמנות לשלוט בנעשה על הלוח, וזו בדיוק הדרך לאפשר להם לעשות זאת תוך שהם מקבלים את הידע הרב שפרוש לפניהם. אם תשלבו גם אותיות מגנטיות, איורים וסמלים למיניהם, תוכלו לאפשר להם לשלב גם המון עניין וצבע בתהליך הלמידה.

פיתוח המחשבה והיצירתיות
אם יש משהו שילדים אוהבים, זה ללא ספק משחקי תפקידים. תנו להם להרגיש כמו מורים והם ימצאו מה ללמד אתכם, איך להעביר את החומר ואיך להוביל את השיעור. אם כן, לוח מחיק לילדים הוא כלי מעולה שיאפשר להם לעמוד מול כיתה, גם אם התלמידים היחידים הם ההורים והאח הקטן שעוד לא יודע לשבת בכוחות עצמו, ובהזדמנות שתתנו להם הם ילמדו לעמוד מול קהל, להעביר מסרים ולהתמודד עם השאלות (הקלות) שתפנו אליהם. זה אולי נשמע לכם פשטני מדי, אבל הלוח הזה, שעלותו כלל איננה גבוהה, יכול לשרת אתכם ואת הילדים בשורה ארוכה של משחקים והפעלות שיעודדו אותו לחשוב ולחשב, לכתוב, לתכנן, ליצור ולדמיין. העניקו לו גם כמה טושים צבעוניים ותראו איך בתוך זמן קצר הוא מתחיל להרצות גם לבובות שיסכימו להקשיב.

בישול אחיד ובטיחות
בנוסף רצוי שתוודאו שמעשנת הבשר שאתם רוכשים מאפשרת סרקולציה יעילה ונכונה בתא העישון, כדי שניתן יהיה לחמם את הנתח באופן אחיד, מה שיבטיח טעם משובח בכל טעימה. אם תרצו לוודא שהבשר עובר עישון בטמפרטורה המדויקת רצוי להוסיף גם מד טמפרטורה. לבסוף, כדי שתוכלו להיות בטוחים לכל אורך הדרך שאתם פועלים בצורה נקייה ובטוחה, מומלץ להקפיד על ניקוז השומן ומניעת מגע בינו לבין הגחלים (בשל סכנת בערה) וכן על שליפה נוחה וקלה של הרשתות הממוקמות בתוך המעשנת. ככל שתקפידו לבחור מעשנת על פי הכללים הללו, תוכלו להבטיח לעצמכם כמה ארוחות דשנות ומפנקות במיוחד, עם בשר משובח שנעשה באופן המדויק והטוב ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה