close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מי אמרה צנועה ולא קיבלה אופנה קודם?

מערכת שורשיח שבט, תשעז14/02/2017

"כל כבודה בת מלך פנימה ממשבצות זהב לבושה" אך איך תיישמי זאת הלכה למעשה? כיצד תשמרי על צניעות מבלי להתפשר על שיקיות ואופנתיות? כנסי וגלי

תגיות:
פעמים רבות אנו נתקלות בגישות שסבורות כי צנוע שווה למראה לא שיקי ולא מעודכן, אך אין סיבה של ממש לחשוב כך. עולם האופנה בכלל ובישראל בפרט, השכיל לספק מגוון פתרונות יצירתיים ללבוש צנוע שהוא גם אופנתי.
"כל כבודה בת מלך פנימה ממשבצות זהב לבושה" אך איך תיישמי זאת הלכה למעשה? כיצד תשמרי על צניעות מבלי להתפשר על שיקיות ואופנתיות? כנסי וגלי

הלבוש הצנוע הוא באופן כמעט אובייקטיבי, הלבוש המחמיא ביותר לאשה, הוא שיקי ביותר (רק תשאלו את מיטב בתי האופנה באירופה) מחטב מה שזקוק לחיטוב, מאפשר משחקי שקיפויות וטקסטיל, ויוצר מראה קלאסי ויוקרתי.

זכרי כי רב הנסתר על הגלוי והקפידי להשאיר משהו לדמיון. גלי טפח וכסי טפחיים, וכך תיצרי מראה נגיש אך עם זאת בלתי מושג. זכרי שכמו במשחקי הכס, גם באופנה- אף אחד לא אוהב ספויילרים.

השכילי לעשות שימוש בשרוולים
ישנן מספר אקסיומות ידועות לכל בעולם האופנה, ואחת מהן היא ששרוול יוצר מראה מחוטב יותר. לא נולדה האישה, מבוגרת או צעירה, דקיקה או ברוכת גוף, ששרוול לא היטיב עימה. השרוול מהדק את כל מה שזקוק להידוק, מכניס פנימה את המלח-פלפל הידועים לשמצה, נו, אלה שאוהבים לקפץ כשאנו מזיזות את הזרועות. השרוול מאפשר אינספור אפשרויות למשחק, ואת יכולה לבחור בין בדי תחרה או שיפון שקפקף, ובכך להקפיץ את כל האאוטפיט שלך ולהפוך אותה לדרמטית בן רגע, או בבד כותנה בהיר פשוט, כשיש צורך להרגיע את העניינים.

משחקי טקסטיל
כיצד תיצרי מראה לבוש לגמרי אך עם זאת בעל קריצה? עשי שימוש בבדי תחרה, בדים שקופים וחצי אטומים, איתם תוכלי ליצור משחקי שקיפויות, כך למשל תוכלי לאמץ שרוולון מבד תחרה, עליונית שיפון שקפקפה, או אפילו גרביון שחור חצי אטום. זכרי שמה שלא רואים, מסקרן הרבה יותר, מאשר ממה שנמצא לגמרי בחוץ.

השאירי מקום לדמיון
נעמה ניומן, מעצבת אופנה ושמלות כלה אשר ברזומה העשיר שלה גם עבודה בסטודיו של ז'אן פול גוטייה, מפרטת: "כמישהי שגדלה בישראל התרגלתי לקשר את המראה הצנוע לדת, אך כאשר הגעתי לפריז, נחשפתי לראשונה למראה האירופאי, אשר עושה שימוש בצניעות ככלי ליצירת מראה קלאסי ומעודן יותר. שם השכילו להבין שהמראה הצנוע, הוא שיקי, מתוחכם ואלגנטי הרבה יותר מהמראה החשוף. את מה שלמדתי שם אני מיישמת גם כאן. למדתי להשאיר מקום לדמיון ועם זאת, להבין שלא מדובר בחוקים בל ייעברו, אלא שכמו באופנה, ניתן לשחק מעט עם הדברים, להעיז קצת יותר כאן ולכסות יותר שם, לפי מה שמתאים בדיוק לך ולגוף שלך. מה שנשאר לך לעשות זה לבחור את הקאפ הכי טוב, ואת המעצבת, ובשביל זה אנחנו כאן. "
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה