close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מזרונים אורטופדיים לחוויית שינה מושלמת

מערכת שורשז אדר, תשעז05/03/2017

מזרונים אורטופדיים מאפשרים לכם לישון טוב בלילה, מומלץ לבחור דגם איכותי המאפשר לכם להסתובב במיטה במהלך השינה בלי להפריע

תגיות:
מזרון קינג רויאל
צילום: יח"צ החברה
חדר השינה שלנו מהווה מעין ממלכה פרטית קסומה וייחודית. בחדר השינה אנו יכולים לנוח, להפיג מתחים שנצברו בעבודה ובמהלך היום, ליהנות מפרטיות ולחדש כוחות לקראת היום הבא. לאחר שהשקענו משאבים רבים בעיצוב חדר שינה מלכותי ומרשים, עלינו גם להקפיד על חוויית שינה נוחה ומושלמת, השינה נחוצה לבריאותנו, מאפשרת לנו לחדש כוחות ואנרגיות, לנוח טוב ולקום רעננים ונמרצים בבוקר.

חוויית שינה איכותית ונעימה:
כדי ליהנות מחוויית שינה איכותית ומרגיעה עלינו לרכוש מיטה נוחה, בהתאמה לצרכי השינה ומאפייני הגוף שלנו. הנאה מושלמת משינה בריאה ואיכותית לאורך שנים אפשרית רק באמצעות רכישת מזרונים אורטופדיים באיכות גבוהה, יש מגוון דגמים מהם ניתן לבחור, ביניהם מזרוני ספוג, ויסקו, לטקס וקפיצים, בחלק מהדגמים יש שילוב של טכנולוגיות וחומרי גלם על מנת להבטיח לנו שינה מעולה וערבה.

השינה נחוצה לגוף ולנפש בדיוק כמו מזון וחמצן, מומלץ להקפיד על 7-8 שעות שינה בלילה כדי לאפשר לגוף להתאושש מלחצי היומיום וכדי לקום רעננים ביום למחרת. מחקרים רבים כבר הוכיחו קשר ישיר בין חוסר ומיעוט בשעות שינה לבין התפתחות מחלות, בעיות בתפקוד המערכת החיסונית, מצב רוח רע וקשיים בתפקוד. הדרך הבטוחה והנכונה כדי ליהנות משינה ערבה ובריאה היא לרכוש מזרון אורטופדי למיטה, יש לבחור בדגם איכותי מיצרן אמין ומוביל, את המוצר יש לבחור בהתאם לרמת הקושי הרצויה. הכלל המנחה הוא נוחות והתאמה למאפייני הגוף, בגיל צעיר נהוג לבחור דגמים קשים יותר כדי לסייע להתפתחות תקינה של עמוד השדרה.

נוחות ועמידות:
עליכם לזכור כי מזרונים לחדרי השינה, לילדים ולמבוגרים, נועדו לשרת אתכם נאמנה שנים ארוכות. כיום, היצרנים המובילים בענף מציעים דגמים איכותיים עם אחריות ארוכה של 10-15 שנה, יש לבדוק את הנושא לפני רכישת הפריט ואין ללכת שבי אחרי מחיר זול מדי. מומלץ לרכוש מזרונים אורטופדיים רק מיצרן מוכר וממותג מוביל ואמין, ישנם מותגים המציעים ללקוחות תקופת התנסות עם המזרון בביתם, תקופת הניסיון המומלצת היא 30 לילות, אך בהתאם למדיניות היצרן או המשווק אפשר גם להסתפק בתקופת ניסיון ל-10 ימים.

יש לוודא כי הדגם אותו מעוניינים לרכוש מיוצר מחומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך שנים רבות, ובהתאמה לאקלים הישראלי. כדאי לקבל הנחיות והסברים בחנות איך לנקות את הפריט וכיצד לשמור עליו היטב כדי ליהנות מהמזרון תקופה ארוכה. כמו כן, חשוב לבדוק כי המוצר עומד בכל התקנים הנדרשים.

מזרונים אורטופדיים מאפשרים לכם לישון טוב בלילה, מומלץ לבחור דגם איכותי המאפשר לכם להסתובב במיטה במהלך השינה בלי להפריע לבת הזוג. כדאי לבדוק מאיזה בד עשוי המזרון, האם הוא נושם ויש בו שכבה אנטי בקטריאלית, ובמידה וסובלים מכאבי גב ובעיות רפואיות אחרות, יש לבחור בקפידה את הדגם המתאים ביותר עבורכם, רק כך תיהנו משינה מושלמת ותשפרו את איכות חייכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה