close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהו קורס ניהול קניינות ורכש

מערכת שורשט אדר, תשעז07/03/2017

ידעתם? מנהלי רכש בארגונים אחראיים על שמירת איכותם של המוצרים וחומרי הגלם, תוך הפחתת הוצאותיה הכספיות של החברה

תגיות:

מנהלי רכש בארגונים אחראיים על שמירת איכותם של המוצרים וחומרי הגלם, תוך הפחתת הוצאותיה הכספיות של החברה. במכללת אינטלקט אקדמון ניתן לעבור קורס ניהול קניינות ורכש עם התמחות ב- ERP המקנה ידע מעשי ותיאורטי מקיף. הידע נוגע לכל קשת הנושאים שנדרשים להסמכות מקצועיות בתחומי הקניינות וניהול הרכש, ומשלב שימוש במערכות מתקדמות.

למי מיועד הקורס

קורס ניהול רכש וקניינות במכללת אינטלקט אקדמון מיועד ליבואנים, עובדי מחלקות הרכש בחברות תעשייתיות, אנשי לוגיסטיקה ורכש בארגונים וחברות המספקות שירות. מדובר באנשים השואפים לשפר את השכלתם והבנתם בתחומי הרכש והקניינות ולהיות מעודכנים בשינויים המתחוללים בהם, וכן למי שמעוניין להשתלב בתפקיד ולעשות את עבודתו בצורה מקצועית ויעילה.

מה לומדים בקורס?

כאמור, קורס ניהול רכש וקניינות נוגע בקשת רחבה של נושאים הקשורים לתחום, ומבוסס על הרצאות פרונטאליות, תרגול של מבחנים ופתרונם. בין היתר, השיעורים בקורס עוסקים במבוא לקניינות ורכש, סקירת תהליכי הרכש, ארגון מחלקת רכש, ייזום תהליכי רכש ואיתור מקורות הספקה. כמו כן, נלמדים הכנת בקשה לקבלת הצעת מחיר, ניהול משא ומתן מול גורמים שונים, הזמנת חוזה/רכש, וניהול הקשרים עם ספקים. זאת בנוסף לשיעורים ברכש מיוחד ורכש בינלאומי, מדיניות הרכש, תוכנית העבודה ברכש ומדדים להערכת ביצוע הרכש. כאמור, לצד תחומים אלו נלמדים נושאים רלוונטיים נוספים כגון טכנולוגיות ומערכות מידע תומכות, מלאי ולוגיסטיקה, היבטים כלכליים ומשפטיים ברכש, ניהול זמן, תקשורת והנעת עובדים. המשתתפים בקורס גם ילמדו מקצועות ניהול וירכשו כלים ניהוליים, ישתתפו בסיורים מקצועיים ויבצעו פרויקט גמר.

קבלת תעודות לבוגרים
 

הקורס נפרש על פני 280 שעות אקדמיות ודרישות הקדם בו הן נוכחות ב- 85% מהשיעורים, כמו גם עמידה בכל העבודות, המטלות ובחינות הגמר מטעם משרד הכלכלה. עם העמידה בכל אלו יזכו הבוגרים לתעודת ניהול רכש וקניינות מטעם משרד הכלכלה ומטעם מכללת אינטלקט אקדמון. חשוב לציין כי הלימודים הרב-תחומיים והמקיפים שבקורס מאפשרים השתלבות במערכים של חברות ועסקים רבים, ומקנים לבוגרים יכולת לבצע את עבודתם באופן מקצועי ויעיל עם שליטה במערכות מתקדמות כדוגמת ERP.

למידע נוסף על הקורס ולעוד קורסים ולביצוע הרשמה, פנו כבר עכשיו אל מכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9233.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה