close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד מתקבלים אל קורס מזכירות רפואית ומה לומדים?

מערכת שורשכ אדר, תשעז18/03/2017

מכללת אינטלקט אקדמון מזמינה אתכם להצטרף אל אחד הקורסים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות- מזכירות רפואית

תגיות:

מכללת אינטלקט אקדמון מזמינה אתכם להצטרף אל אחד הקורסים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות, ולפתוח דלת לקריירה מעניינת ומתגמלת כמזכירה רפואית. חשוב לדעת שבשוק קיימת דרישה גבוהה לאנשים חרוצים, מוכשרים ובעלי ידע וכלים מתקדמים בתחום, וזאת מטעם בתי חולים, קופות חולים, מכונים רבים וקליניקות פרטיות בכל רחבי ישראל.

קורס רציני, מקיף ומרתק

יש להבין כי מזכירה רפואית אמנם מתפקדת באופן דומה למזכירות אחרות, אך עליה להיות בקיאה בעוד מגוון רחב של תחומים רלוונטיים, החל באתיקה רפואית ועד לפיזיולוגיה בסיסית. אגב, זוהי אחת הסיבות לכך שמדובר במקצוע כה מבוקש שכן הוא משלב בין עבודה מכניסה, ביטחון תעסוקתי לטווח הארוך, עזרה לזולת ואתגרים רבים על בסיסי יומי. לכן קורס מזכירה רפואית במכללת אינטלקט אקדמון נפרש על פני קשת רחבה של נושאים ב- 400 שעות לימוד אקדמיות, ומותאם באופן אופטימאלי לדרישות השוק העדכניות בפיקוח משרד הכלכלה.

חלוקה לשני שלבים

השלב הראשון של קורס מזכירות רפואית אורך 340 שעות אקדמיות ומיועד להקנות מונחי יסוד מדעיים ורפואיים לצד כלים רלוונטיים לניהולן וארגונן של יחידות רפואיות ומדעיות. במהלך הקורס יילמדו בהרצאות פרונטאליות בנושאים כגון פתולוגיה, פיזיולוגיה ואנטומיה בסיסית, אתיקה וסודיות רפואיות, מונחים ורשומות במסגרות רפואיות, מיומנויות ארגון וניהול במערכת בריאות, ועוד. זאת בנוסף להתנסות בתכתובת עסקית ומנהלית, לימודי אנגלית רפואית בסיסית, וכן סדנאות לשיפור מיומנויות בקרב מזכירות. יש לציין כי בקורס גם מושם דגש על כישורים שוטפים שליטה בכלל תוכנות האופיס לרבות אקסל, וורד, אאוטלוק ופאוור פוינט, וכן שליטה בסביבת האינטרנט.

כאמור, קורס מזכירה רפואית נפרש על פני 400 שעות אקדמיות ו- 60 השעות הנותרות מוקדשות להכשרה מעשית בבתיה"ח. מטרת ההכשרה היא לאפשר היכרות קרובה של סביבת העבודה והפעולות הנדרשות מהמזכירה, תרגול של כלים שנרכשו במהלך ההרצאות במכללה, ועמידה בדרישות לקבלת תעודת ההסמכה ממשרד הכלכלה.

מי יכול להתקבל לקורס?

קורס מזכירה רפואית במכללת אינטלקט אקדמון מיועד לגברים ונשים כאחד, השואפים להתמחות בתחומים ניהוליים ולהשתלב בהצלחה בתחום המזכירות הרפואית. דרישות הקבלה לקורס אינן גבוהות במיוחד ולמעשה המועמדים אינם נדרשים להציג רקע קודם או ידע, אלא רק תעודת 12 שנות לימוד.

בואו לפתוח דלת!

העומדים בכל המטלות ודרישות הקורס, כולל נוכחות חובה ב- 85% מהמפגשים, יזכו לקבל תעודת מזכירה רפואית מטעמו של משרד הכלכלה. לקבלת פרטים נוספים על הדלתות שפותחת התעודה ולמידע נוסף על הקורס, פנו אל נציגי אינטלקט אקדמון בטלפון *9233.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה