close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת רכב בחו"ל- מתי נכון להשתמש באפשרות זו

מערכת שורשכא אדר, תשעז19/03/2017

מתי זה נכון לשכור כבים בחו"ל ואיך?

תגיות:
אין זה סוד שבעשורים האחרונים כמות הישראלים אשר יוצאים לחו"ל, גדלה באופן משמעותי. מרבית הישראלים אשר נוסעים לחו"ל, עושים זאת לצורכי נופש, וכן יש רבים שעושים זאת מטעמים של עבודה, לימודים, ביקורים משפחתיים ועוד.

כשאנחנו מארגנים נסיעה לחו"ל, יש לא מעט נקודות שאנחנו צריכים להתייחס אליהן על מנת שהטיול יעבור בצורה חלקה וללא תקלות. אחת הנקודות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא, האם נכון לנו להשתמש בתחבורה ציבורית או שמא עדיף לנו לשכור רכב שישרת אותנו במהלך שהותנו במקום. 

השכרת רכב בחו"ל הפכה כמעט סטנדרט עבור נוסעים רבים, בוודאי אם מדובר במשפחות עם ילדים או בטיול זוגות. היום, יותר מתמיד אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות זו, בין היתר בזכות השכרת רכב בחו"ל דרך סוכנויות ישראליות או דרך אתרי אינטרנט מקומיים. אנחנו יכולים לעשות את זה בצורה פשוטה ולעיתים במחירים מאוד נמוכים, לאור התחרות שקיימת בתחום.

השכרת רכב בחו"ל – טוב או לא טוב?
השאלה היא, מתי השכרת רכב בחו"ל היא נכונה, כלומר מתי נכון להשתמש בשירות הזה ומתי עדיף להסתפק בתחבורה ציבורית. כאן רצוי להזכיר שלוש נקודות שמהדהדות אצל הרבה ישראלים לפני שהם מגיעים להחלטה בנושא:
נקודה ראשונה, הם מסתכלים על התחבורה הציבורית בישראל וחוששים שהיא דומה לזו שבחו"ל. ובכן זה לא תמיד נכון. במרבית מדינות המערב, התחבורה הציבורית מתפקדת בצורה נהדרת, הן מבחינת לוח זמנים והן מבחינת מגוון האפשרויות.

נקודה שנייה, כשישראלים חושבים על השכרת רכב בחו"ל, הם מרגישים חשש קל מפני נסיעה בכבישים במקום שהם לא מכירים, עם תרבות תחבורה שהם לא מודעים לה. ובכן, יש בזה משהו במדינות מסוימות, כולל מדינות מערביות ספציפיות, אך במרבית המדינות, המצב יותר נוח מאשר בישראל ולא לוקח הרבה זמן להתרגל אליו.

נקודה שלישית, המרחקים. כאן זה עומד לזכות השכרת רכב בחו"ל וגם נגד. לזכות, מאחר ומדובר לעיתים בנסיעות של שעות ארוכות, נוח לעשות את זה כשניתן לעצור מתי ואיפה שרוצים. מצד שני, צריך לקחת בחשבון שזה יכול להיות מאוד מעייף לנהוג את המרחקים האלו, ולכן מוטב להשתמש בשירותיו של עוד נהג.

מה שכן צריך לקחת בחשבון זה מתי משתמשים באופציה של השכרת רכב בחו"ל. אם אתם נמצאים בעיר גדולה כמו ניו יורק או לונדון, הרי שאין היגיון להשתמש באופציה הזאת, כי שם יש רכבת תחתית מפותחת ולעומת זאת פקקים עמוסים ובעיות חנייה. מצד שני, אם אתם מתכוונים לטייל מחוץ לעיר, אז עדיף לכם להשתמש ברכב שכור שכן לא תמיד ניתן להגיע לכל מקום עם תחבורה ציבורית, מה עוד שזה ידרוש מכם לשנות לוחות זמנים ולבצע התאמות שעלולות לפגוע בסדר הטיול כפי שתכננתם אותו מלכתחילה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה