close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 טיפים לבחירת חברה להשכרת רכב

מערכת שורשח ניסן, תשעז04/04/2017

יש עשרות חברות המתמחות בהשכרת רכב, לכן חשוב להשוות תנאים ותעריפים, לחפש מבצעים אטרקטיביים ויש לבדוק אילו רכבים מציעה כל חברה

תגיות:
ישראלים רבים שוכרים רכבים כדי לחסוך את הוצאות אחזקת הרכב וכדי לצאת לטיולים, להגיע בנוחות לאירועים חשובים, לטייל ולנפוש ברחבי הארץ ולצרכי עבודה. יש עשרות חברות המתמחות בהשכרת רכב, לכן חשוב להשוות תנאים ותעריפים, לחפש מבצעים אטרקטיביים ויש לבדוק אילו רכבים מציעה כל חברה כדי לקבל החלטה צרכנית נכונה ושקולה. לפניכם 5 טיפים לבחירת החברה ממנה כדאי לכם לשכור רכב לתקופה קצרה או ארוכה.

1. תעריף השכרת רכב
הפרמטר המרכזי לבחירת חברה להשכרת רכבים הוא תעריף ההשכרה, אך עם זאת, לא רק המחיר קובע: יש להתרכז גם בפרמטרים נוספים כמו סוגי הרכבים שהחברה מציעה ואיכותם, השירות, קנסות שונים, מגבלות וכן הלאה. מומלץ לערוך סקר שוק מקיף בין כל חברות השכרת הרכב כדי להשוות מחירים ותנאים ועל מנת להוזיל עלויות. בעידן האינטרנט קל לחפש מבצעים להשכרת רכבים וניתן בקליק אחד לבקש הצעות מחיר מחברות שונות להשכרת רכב כדי לערוך מעין מכרז ביניהן ולקבל מחיר נוח ואטרקטיבי.

2. בחירת רכב המתאים למטרת ההשכרה
מטבע הדברים, חשוב לשכור רכב המתאים למטרת ההשכרה. לדוגמה, אם זקוקים לרכב מפואר כדי להסיע חתן וכלה ביום חתונתם או כאשר מעוניינים לשכור רכב משפחתי מרווח כדי לטייל בנוחות בארץ או להגיע לאירוע משפחתי. חברות ההשכרה מחזיקות ציי רכבים גדולים ומגוונים – ככל שהחברה גדולה יותר, כך יש לה יותר רכבים ומלאי זמין של רכבים איכותיים ובטיחותיים להשכרה. יש חברות המציעות להשכרה גם רכבים מסחריים, רכבי יוקרה, רכבי שטח ופנאי, רכבי קירור ועוד.

3. תנאים ומגבלות בחוזה ההשכרה
חשוב לקרוא בעיון את חוזה ההשכרה, במיוחד את האותיות הקטנות הנוגעות לנושאי ביטוח, קנסות ומגבלות שימוש ברכב המושכר. לעתים יש חברות השכרה המציעות מחיר זול ואטרקטיבי, אך הן מטילות מגבלות מרחק. כמו כן, חשוב לבדוק כיצד יש להחזיר את הרכב בתום ההשכרה – עם מיכל דלק מלא, למשל.

4. איכות ורמת השירות והרכבים
מומלץ לבחור חברת השכרת רכב המעניקה שירות ברמה גבוהה, מענה מקצועי לכל בעיה ובקשה, טיפול מהיר ומלאי זמין של רכבים המתאימים לצורכי השוכר. מעבר לרמת השירות, כדאי לבחור חברה מקצועית ומובילה המציעה רכבים מתוחזקים היטב.

5. תקופת ההשכרה
יש לבחור חברה להשכרת רכב בהתאם לתקופת ההשכרה הרצויה, במיוחד אם זקוקים לפתרון ארוך טווח או מעוניינים לשכור מספר רכבים לחברה או לכל צורך אחר. ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר, כך נוטות החברות להציע תעריף נוח ומשתלם יותר, לכן חשוב לציין זאת כבר בשיחת הטלפון או בעת שליחת בקשה להצעת מחיר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה