close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך תגיעו מוכנים ליום סיירות ב-2017

מערכת שורשח ניסן, תשעז04/04/2017

רוצים להתגייס לסיירת מובחרת? כך תתכוננו טוב יותר

תגיות:

אתם נמצאים לקראת תום תקופת הלימודים אשר נמשכה כבר 12 שנים, וכעת אתם עומדים בפתחו של השירות הצבאי שלכם. בכדי לתרום את מלוא היכולת והפוטנציאל שלכם למטרה החשובה של הגנה ושמירה על המדינה שלנו תוכלו לגשת ליום סיירות 2017 בו תיבחנו על הכושר הגופני והמנטלי שלכם לצרכי מיון לסיירות המובחרות בצה"ל. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא מידע אשר יתרום לכם בתהליך הכנה ליום סיירות.

בין אם אתם מעוניינים להצטרף לשורותיה של סיירת מטכ"ל, שייטת 13, קורס חובלים, שלדג, יחידת החילוץ 669, אגוז גולני, חטיבת הצנחנים או אולי לקורס טיס, עליכם יהיה קודם כל לעבור את יום הסיירות בתור השלב הראשוני.

הכנה ליום סיירות

הכושר הגופני שלכם הוא ללא ספק אחד הגורמים החשובים ביותר כאשר מדובר במיון לסיירות מובחרות בצה"ל. עליכם להוכיח סיבולת לב ריאה, כוח פיזי ובריאות כללית. במהלך היום יתקיימו פעילויות רבות אשר יכללו ריצת 2 קילומטר, זחילות, סחיבה של שקים מלאים בחול, תרגילי אלונקה שונים, ריצות עם או בלי דירוג, כרייה של בורות ועוד. בנוסף עליכם יהיה לעבור בדיקה גופנית ושיחת סיכום אשר בסופה תוכלו לקבל את התוצאות.

כדי להגיע ליום מוכנים בצורה הטובה ביותר, רצוי מאוד להצטרף לקבוצת כושר קרבי עם מדריכים מנוסים אשר סיימו את תקופת השירות שלהם באחת מיחידות העילית האלו. השתתפות מלאה באחת הקבוצות האלו תבטיח לכם שיפור משמעותי בכושר הגופני שלכם וגם בכושר הקרבי שלכם, עליו ככל הנראה לא עבדתם בעבר.

אמנם החשיבות של הבריאות והכושר הגופני שלכם גבוהה מאוד, אך ישנו עוד מרכיב חשוב מאין כמותו אותו בודקים הממיינים באופן קבוע, והוא החוסן המנטלי שלכם. רוב הבוחנים מאמינים כי אין צורך להגיע ראשון כדי להיות הטוב ביותר.  עזרה לאלו אשר מתקשים בדרך, התמדה ודבקות במטרה לצד השקעה ולחימה בלתי פוסקת יעזרו לכם לקבל נקודות חשובות במהלך היום החשוב הזה אשר ישפיע על כל משך השירות הצבאי שלכם.   

 

בשנים האחרונות ימי סיירות מוכיחים עצמם בתור מבחן לדרך ההתמודדות שלנו עם משברים וקשיים, ולא רק מפגן של יכולת גופנית גרידא. בשנת 2017 ימי הסיירות יתקיימו בחודשים ינואר ואוקטובר במידה ולא יהיו שינויים בשל מזג האוויר.

כדי להתקבל ליום הסיירות על הפרופיל הצבאי שלכם להיות מעל 82 ולא לכלול סעיפים אשר עלולים לפסול את הקבלה. בנוסף, ציון הקב"א שלכם צריך להגיע לפחות ל52 ועליכם להיות מיועדים לקצונה.

רק לאחר שעברתם את היום בהצלחה תוכלו להמשיך בדרככם למיונים מתקדמים ליחידות המובחרות. תוכלו להתמיין לסיירת מטכ"ל או שלדג, קומנדו ימי או חובלים. אלו הם קבוצות המיון הראשוניות ובדרך יהיה עליכם לעבור במספר מבדקים עד ליום הגיוס המיוחל.

יום המיון הראשוני יקבע את גורל השירות הצבאי שלכם, עליכם יהיה לתת את הכל ולא לוותר או לעצור לרגע כדי לעבור בהצלחה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה