close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נוסעים לחו"ל? כך תשכירו רכב שיתאים לכם בדיוק - בקלות

מערכת שורשיא ניסן, תשעז07/04/2017

המלצות חשובות על שכירת רכב בחו"ל

תגיות:
זה לא משנה לאן אתם נוסעים - השכרת רכב בחו"ל תאפשר לכם יותר גמישות, יותר טיולים, יותר התאמה של האתרים והאטרקציות שתראו, ויותר נוחות. השכרת רכב בחו"ל היא עניין פשוט ונוח, שאינו מוסיף משמעותית על עלות הטיול - לעיתים הוא אפילו מוזיל אותה, ביחס לשימוש במוניות, למשל, במהלך הטיול. לפניכם: הטיפים שהכי חשוב שתכירו, להשכרת הרכב שהכי מתאים עבורכם, כך שכאשר תנחתו בנמל התעופה, שניה לפני שהחופשה שלכם תתחיל, תהיו חמושים ברכב מושכר שמתאים בדיוק עבורכם.

אתם לא חייבים לשכור רכב אחרי שתגיעו!
אנחנו עובדים קשה, והטיול בחו"ל מהווה הפוגה מבורכת מאתגרי היום יום. לכן - אל תעמיסו על עצמכם עם השכרת רכב בחו"ל אחרי שנחתתם - השכירו רכב עוד לפני הנסיעה, כך שיחכה לכם הרכב המושלם עבורכם, בנמל התעופה, בדיוק בשעת הנחיתה שלכם. הקפידו למלא את שעות הנחיתה וההמראה שלכם במדוייק, על מנת שחישוב ימי ההשכרה ייעשה במדוייק, כך גם לא תצטרכו להמתין לרכב שלכם בהגעה או לשלם קנס על איחור במסירת הרכב עם תום החופשה. חשוב לבחור ולהבטיח לכם רכב מוקדם ככל שאפשר טרם הטיסה, על מנת שתוכלו לבחור מתוך מגוון נרחב של רכבים. ככל שתתקרבו ליום הטיסה שלכם, תגלו כי מבחר כלי הרכב להשכרה בכל חברת השכרת רכב בחו"ל פוחת, שכן באופן טבעי ההיצע יורד מפאת השכרתם של רכבים בידי תיירים אחרים.

בחרו רכב שמתאים לכם
כמה אנשים תהיו, בחופשה הבאה שלכם בחו"ל? איך תנהגו, כמה קילומטרים, באיזו מדינה ובאילו תנאי נסיעה? אילו פריטים יהפכו את הטיול שלכם מוצלח יותר? חשוב לקחת בחשבון את השאלות הללו, בעת שתבחרו את הרכב שתשכירו לטיול בחו"ל. הנה כמה פרטים שחשוב לתת עליהם את הדעת, כשאתם בוחרים רכב:
• כמה אנשים תהיו?
• כמה מזוודות יש לכם, וכמה מקום אחסון או איזה גודל תא מטען אתם רוצים?
• האם רכב עם שתיים / שלוש דלתות יספק אתכם? או שאתם מעדיפים רכב עם ארבע / חמש דלתות?
• האם תיהנו מרכב מסוג מסויים? רכב משפחתי, רכב פנאי או רכב שטח, רכב יוקרה או רכב קומפקטי - בחרו רכב שיסייע לכם ליהנות מחופשה מושלמת ולהתנייד בנוחות מאתר לאתר.
• האם אתם צריכים כיסאות ילדים או תינוקות? מומלץ לברר את חוקי התנועה במדינת היעד שלכם ולהזמין בחברת השכרת הרכב כיסאות בטיחות על פי הצורך, שימתינו לכם ברכב שבחרתם ויקלו על תהליך ההשכרה
• האם יהיה לכם נוח יותר עם רכב אוטומטי? האם תצטרכו מיזוג אוויר? ציוד מיוחד, כמו ציוד לנסיעה בשלג וכדומה? יש ליידע את חברת השכרת הרכב מראש בנוגע לדרישות כאלה, על מנת להבטיח שהרכב שתשכרו יתאים לתנאי השטח ולמשפחה.
במהלך קבלת הרכב

כאשר אתם מגיעים לקבל את הרכב המושכר, חשוב לוודא כי כל שריטה / תאונה / פגיעה ברכב מצויינים על פני הסכם ההשכרה. חשוב לברר באיזה סוג של דלק יש להשתמש עבור הרכב, ומה מצב מיכל הדלק של הרכב בעת לקיחתו (במרבית חברות השכרת הרכב אתם מחוייבים להחזיר את הרכב באותו מצב שקיבלתם אותו). במרבית החברות תוכלו להחזיר את הרכב עד שעתיים לאחר שעת ההחזרה המצויינת, לאחר מכן תחויבו בתשלום קנסות או דמי איחור. חשוב לוודא כי כל המידע רשום על הסכם השכירות וכי עותק מן ההסכם מצוי בידיכם.

עוד המלצה אחת שתאפשר טיול בראש שקט
חשוב לדעת כי מרבית חברות השכרת הרכב כיום, בעיקר אלה הגדולות, מספקות ביטוחים מלאים המאפשרים בתשלום נוסף של כמה עשרות דולרים ליום, כיסוי ביטוחי מלא שיבטיח כי גם אם חלילה תהיו מעורבים בתאונה או שהרכב יתקלקל במהלך החופשה - לא תחויבו בגין הנזקים. מומלץ לשקול בחירה בביטוח מקיף כזה לימי השכרת הרכב, על מנת לאפשר חופשה נטולת דאגות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה