close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הטרנדים של טבעות אירוסין

מערכת שורשכב ניסן, תשעז18/04/2017

סקירה מהירה- מהו הטרנד הכי בוער בטבעות אירוסין בימינו? כולל תמונות של הנבחרות

תגיות:
טבעת אירוסים קמרון
צילום: דיימונד פאקטורי טבעות אירוסין
לאורך השנים, אנחנו רואים מעט מאוד שינויים בטרנדים בטבעות אירוסין, והרבה מאוד היצמדות למסורת. בסופו של יום, בין אם תבחרו בזהב לבן, צהוב או ורוד, בין אם היהלום שלכם יהיה בחיתוך עגול או בחיתוך פרינסס - טבעת האירוסין יהלום שלכם היא באמת רכישה של פעם בחיים, שתלווה אתכם כמל של אהבתכם, וחשוב שהיא תהיה לפי טעמכם. מעבר לזה, כמובן - כמה שיותר גדול ומנצנץ - יותר טוב. קבלו את מצעד הטרנדים של 2017, לטבעות האירוסין הכי פופולאריות בישראל

הכי טרנדית - טבעת אירוסין "קמרון", מזהב לבן עם יהלומים במשקל 1.01 קראט


אפשר להגיד עליה הכל - היא ענקית, קלאסית, היא מעוצבת ללא דופי - אבל בעיקר - היא טבעת האירוסין הכי טרנדית שיש, וזו שקיבלה את הכי הרבה משובים חיוביים מרוכשיה. מדובר בטבעת אירוסין משובצת יהלום יפהפה, במשקל 0.61 קראט, עם לא פחות מ - 30 יהלומים קטנים (במשקל כולל של עוד כחצי קראט) המהווים תפאורה נוצצת במיוחד ליהלום המרכזי. שלוש קשתות מצטלבות משוות לטבעת אירוסין זו מראה נוכח אבל עדין, הכי טרנדי אבל ביחד עם זאת מסורתי.

הטרנדית הכי עדינה - טבעת אירוסין "ג'ני" עם יהלומים במשקל 0.71 קראט

בעיצוב גלי ומתפנק, זוכה טבעת האירוסין "ג'ני" לתואר השנייה הכי טרנדית לשנת 2017, עם מראה רנסאנסי וייחודי, יהלום מרכזי גדול במשקל 0.51 קראט, ועוד עשרה יהלומים, חמישה מכל צד, המחמיאים ליהלום המרכזי ומוסיפים לבלינג הכולל של הטבעת, במשקל נוסף של 0.2 קראט.


אף אחד לא יישאר אדיש - "קלאודיה", הטרנדית הכי ענקית


עם לא פחות מ - 1.72 קראט של יהלומים, משובצים בטכניקה ייחודית המעניקה ליהלום המרכזי מראה עצום בגודלו (הערכת מומחים שמדובר ביהלום של שני קראט), 200 יהלומים מחמיאים ומנצנצים מסביב ליהלום מרכזי אחד בחינוך Excellent ורמת ניקיון גבוהה של האבנים. מדובר בטבעת שקשה להתעלם ממנה - במיוחד למאורסות הטריות שאוהבות את זה מנצנץ!

הטרנדית היוקרתית - טבעת אירוסין "גבריאלה"

בעיצוב וינטג' מוקפד, מציגה טבעת אירוסין באמת ייחודית מעל 55 יהלומים במשקל כולל של 1.85 קראט. מדובר על יהלום אחד מרכזי, במשקל 1.25 קראט, שמסביבו מעוצבים בצורת עלי שלכת עדינים, עוד 16 יהלומים - ועוד 38 יהלומים בחיתוך עגול על גוף הטבעת. עדינה ועם זאת מאסיבית, עם משקל יהלומים גבוה יחסית - זוכה טבעת אירוסין "גבריאלה" למקום הראשון בטבעות האירוסין הטרנדיות לשנת 2017, בקטגוריית הטבעות המשובצות יהלומים גדולים במיוחד.


מה לבחור?

הצגנו בפניכם את הטבעות הפופולאריות, הטרנדיות, והאהובות ביותר לאירוסין לשנת 2017, וכעת, כל שנותר הוא להבין איזו טבעת אירוסין תשמח באמת אותך - האם טבעת גדולה בעלת נוכחות, או אולי טבעת עדינה שלא תנקר עיניים? האם טבעת וינטג'? או טבעת בעיצוב מודרני? מבחר גדול של טבעות אירוסין משובצות יהלום, בעיצובים ייחודיים ומוקפדים, מחכה לכם בדיאמונד פאקטורי!
הוסף תגובה
טבעת אירוסים קמרון
צילום: דיימונד פאקטורי טבעות אירוסין
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה