close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיוחד במינו- קורס על התמודדות עם האינטרנט

מערכת שורשיא אייר, תשעז07/05/2017

חדש בשורש וחשוב במיוחד- קורס און ליין על התמודדות עם האינטרנט והמדיה בימינו. למורים, הורים, מנהלים וצוותים חינוכיים- היישר מחזית המאבק

תגיות:

האינטרנט כבש את העולם, הגיע גם אלינו ושינה הרבה את אורחות חיינו... אך לצד השימושים החיוביים הרבים שלו, הוא גם גורר (בנוסף לסכנות הגדולות) שינוי חינוכי עמוק, מרחיק לכת, שחשוב שנהיה מודעים לו כדי לדעת כיצד להתמודד.

הרב יניב חניא, מייסד אתר שורש
וחברה שעוסקת בפיתוחים לאינטרנט, ממציא כלי הפיקוח "שומר מסך" ומשיב על שאלות ברשת במשך שנים, מעביר הרצאות ושיחות בתחום האינטרנט מההיבט החינוכי/יהודי במוסדות חינוכיים וישובים למעלה מעשור. בהרצאות משולבות נקודות מבט ייחודיות משלוש זוויות שונות - תחום התוכן האינטרנטי, התמודדות עם קשיי אינטרנט פוגעני ותחום הפיתוח והתכנות. מבט חינוכי בשילוב מעניין ומקורי, שלא ראיתם, לא ידעתם ו... לא תאמינו אחרי שתדעו.

את ניסיונו הרב בנושאים רגישים אלו, מסכם הרב יניב חניא בסידרת הרצאות אינטרנטיות איכותיות, המכילות את המידע החינוכי/ טכנולוגי רב הערך שצבר.

התוצאה היא קורס און ליין, העוסק בנושא "ההתמודדות עם המדיה והאינטרנט", חובה לכל איש ואשת חינוך והורה בימינו, החל מהורים לנוער ועד לראשי ישיבות, סמינרים, אולפנות, מנהלים, מורים, מדריכים ועוד.
זה קשה, מורכב, אתגרי מאין כמוהו, אבל אתם חייבים לדעת, פשוט חייבים.

לעוד פרטים והרשמה לקורס, לחצו כאן.

הקורס הייחודי כולל מידע חי, המתעדכן כמעט מידי יום על הזירה החינוכית הבוערת ביותר של ימינו. ישירות מהשטח, מהתוכנות, הסמלילים וענקי הטכנולוגיה והטלפונים החכמים של כולנו. שיקוף חסר תקדים... המציאות עולה על כל דמיון - איך עובדת המערכת? איפה הילדים נמצאים? איפה אנחנו בהתמודדות? מה הסיכוי שלנו לנצח את המדיה? מה אפשר לעשות אם בכלל? למה זה כל כך קשה וחשוב להתמודד?

ניתן לצפות בשיעור הראשון כאן.

בקורס שבעה חלקים, לפי נושאים שונים... והוא כולל בתוכו גם כלים ומסמכים- עצות להורים, כלים חינוכיים לבתי ספר ורבנים, הפניות לקישורי בדיקה (בחן את עצמך- האם אתה מכור לאינטרנט?) ועוד...

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה