close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לארגן יום הולדת מושלם לילד - המדריך

מערכת שורשיב אייר, תשעז08/05/2017

ארגון אירוע או מסיבת יום הולדת לילד הוא אתגר לא פשוט שיש בו לא מעט דברים ופעולות לבצע

תגיות:
צילום: shutterstock
ארגון אירוע או מסיבת יום הולדת לילד הוא אתגר לא פשוט שיש בו לא מעט דברים ופעולות לבצע, לברר או לזכור. ההורים שמארגנים אירוע כזה בדרך כלל עמלים על מנת שלא לאכזב את הילד החוגג והם כמובן רוצים עבורו את המסיבה המושלמת שבה הוא ירגיש בנוח, יהיה כוכב האירוע, יהיה מוקף בתשומת לב, חיבה ואהבה מצד חבריו ושהאירוע יישאר אצלו כמזכרת טובה ונעימה. חשוב מאד להתחיל בהכנות ובארגונים מבעוד מועד על מנת שלא להגיע לרגע האחרון מבלי שכל הפרטים ידועים והזמנות של שירותים בוצעו מתי שצריך.

כאשר מתחילים בארגון הפרטים למסיבת יום ההולדת כדאי להכין רשימה ולעקוב אחר ההתקדמות של המשימות הדרושות. להלן מרוכזים כמה רעיונות שכדאי לחשוב עליהם ולבצע אותם מראש וכך להיות בטוחים שפרטים חשובים לא מתפספסים:
  • מספר המוזמנים - על סמך מספר חשוב זה אפשר יהיה לקבל החלטה בנוגע לפרמטרים נוספים הקשורים במסיבה.
  • נושא המסיבה - ילדים רבים מעוניינים שהמסיבה תכלול נושא מסוים שסביבו יאורגן הכיבוד, הקישוט, עיצוב שולחן האוכל או ההפעלה עצמה.
  • תכנית המסיבה - חשוב מאד להחליט על התכנית האומנותית של המסיבה מספיק זמן מראש. מופע קסמים, תחרויות ספורטיביות, פעילות יצירה או מופע - כל אלה רעיונות שיכולים להתאים לילדים בגילאים שונים.
  • האם המסיבה תתקיים במקום סגור או פתוח? לנושא זה יש השפעה על התכנית שתיבחר ועל מספר המוזמנים. במקום פתוח אפשר לברר פרטים אודות השכרת מתנפחים לאירועים, מה שלא אפשרי בבית או מקום סגור.
  • האם הכיבוד שיוגש יכלול חטיפים ודברי מתיקה בלבד או שיוגש גם מזון? האם יוקם שולחן עם כיבוד המיועד להורים או למבוגרים שיגיעו?
  • הזמנות למסיבה - האם תישלחנה בדואר האלקטרוני בלבד או שהילד ירצה לחלק הזמנות בעצמו לחבריו?
  • חשוב להחליט ביחד עם הילד אילו הפתעות הוא יחלק בסיום המסיבה לחבריו בטרם ילכו הביתה.

ארגון יום הולדת מושלם לילד
אלה הנושאים העיקריים שצריך להתייחס אליהם כאשר מארגנים מסיבת יום הולדת. כאשר עוקבים אחרי הרשימה, מסמנים סימונים חשובים ויודעים בדיוק באיזה נושא הטיפול הסתיים - קל יותר לעקוב אחרי שאר המשימות והמטלות ולהתקדם צעד צעד אל המסיבה המושלמת. ברוב המקרים, הורים מעידים שהמסיבה עברה בנעימים והם היו רגועים ושלווים כאשר ההכנות התבצעו מבעוד מועד ולא ברגע האחרון, או אז ההכנות מתנהלות בלחץ ועומס רבים. כאשר כל הפרטים הוזמנו וכל המשימות בוצעו בזמן - גם המבוגרים יכולים לשבת וליהנות מהמסיבה ובעיקר מהילד או הילדה שלהם שנהנים במסיבה שכל כולה אורגנה עבורם.
פרט נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת הוא שיתוף הילד בהכנות ובארגונים לקראת המסיבה. כאשר הוא שותף הוא יוכל להביע את דעתו וכך לא יבזבזו זמן מיותר על שינוי תכניות, רכישה פעם נוספת של פריטים, הפתעות או חפצים לאחר שהרכישה הראשונה בוצעה ללא קבלת אישורו של הילד החוגג. בנוסף לכך, זו הזדמנות להראות לו במה דברים אמורים, במה כרוך ארגון יום ההולדת ומה החשיבות של קבלת החלטות במועד.

אין ספק שאנחת רווחה תושמע מכיוונם של ההורים לאחר שתסתיים מסיבת יום ההולדת אך לבטח ההנאה של הילד ושל חבריו תהיה שווה את הריצות, הטרטור וביצוע כל המשימות. יום הולדת מושלם נמדד ברצון של הילדים לחקות את ההנאה והכיף שהם חוו ועצן העובדה שהם וההורים שלהם ידברו על המסיבה גם במשך זמן רב לאחר שהמסיבה הסתיימה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה