close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניסור בטון בצפון הארץ - מתי זה נחוץ?

מערכת שורשיב אייר, תשעז08/05/2017

מתי צריך ואיך לנסר בטון...

תגיות:

ניסור בטון בצפון הפך לנפוץ ושכיח יותר בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים בוחרים לערוך שיפוץ בבית, על מנת לשנות ולשפר את חלל המגורים שלהם. מי לא נתקל בבית עם פוטנציאל אדיר, אבל כל הזמן חשוך בו? ניתן לפתור את הפגם הזה בקלות, באמצעות ניסור בבטון ויצירת פתח חדש לחלון אשר יאפשר להאיר את כל הבית. הדבר נכון גם במקרים שבהם רוצים להוסיף דלת נוספת במבנה, או לחילופין לשנות את כיוון הדלת.

מי שמחליט להוסיף מזגן חדש לדירה, חייב ברוב הפעמים לקדוח בבטון על מנת להתקין את המזגן על הקיר. מעבר לכל אלו, ניסור בטון מהווה חלק מהותי ומשמעותי במיוחד בענף הבנייה, לצורך תיקונים של בנייה לא מדויקת או שינויים שונים שיש לבצע במבנה לאחר הבניה שלו.

ניסור בטון באזור הצפון – כל הפרטים שחשוב לדעת בטרם בוחרים את בעל המקצוע המתאים

היום ניתן למצוא בשוק לא מעט חברות שונות אשר עוסקות בניסור או בקידוח בטון בצפון הארץ. חברות רבות מציעות לבעלי הבית מחיר מפתה על מנת להתחיל בעבודות השיפוצים כמה שיותר מהר, אך אינן מקפידות על הוראות הבטיחות ואינן עובדות בצורה מדויקת ואחראית.

כתוצאה מכך, לא פעם מתגלים קשיים ובעיות שונות תוך כדי העבודה, דבר שמאריך את זמן העבודה ועלול לעלות לכם בהוצאות כספיות נוספות. למשל, אם לא נעשתה בדיקה לגבי מיקום הצינורות וקווי החשמל או התקשורת בבית, יתכן שהחיתוך בבטון יפגע בתשתיות האלו – דבר שיגרום לנזק כספי משמעותי. מעבר לכך, חשוב לקחת בחשבון את עניין הבטיחות של העובדים ושל כל מי שנמצא בקרבת מקום, ולכן מומלץ תמיד לעבוד אר ורק עם חברה מנוסה ומוכרת.

ניסור וקידוח בטון בצפון – כיצד לעשות זאת נכון?

אחת הסיבות הנפוצות ביותר עבור ניסור בטון באזור הצפון היא לצורך הרחבת הממ"ד. תושבי הצפון סובלים לא פעם מהתקפות חוזרות ונשנות, ולכן חשוב להם להרגיש מוגנים ובטוחים בתוך הבית שלהם. אך אף אחד לא רוצה להצטופף בחדר קטנטן, ולכן רבים בוחרים להרחיב את הממ"ד ולאפשר לעצמם אורח חיים נוח יותר.

חשוב להבין כי קיר של ממ"ד מגיע בדרך כלל בעובי של כ – 30 ס"מ ולכן יש צורך בבעלי מקצוע מוסמכים ואמינים לצורך ביצוע העבודות. חובבנים עלולים ליצור נזק לשלד של המבנה, ובכך לערער את היציבות הכללית של כל הבית. לכן עדיף לשלם קצת יותר, ולהיעזר בעובדים מקצועיים שמכירים את העבודה ויודעים לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

לסיכום, ניסור וקידוח בטון בצפון הן פעולות חשובות ונחוצות שחייבות להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים ואחראיים בלבד. עבודות אלו מיועדות לצורך התקנת מזגן, פתיחת חלון או דלת נוספים במבנה, ניסור מדרגות, ניסור תקרות בטון, הרחבת חדר הממ"ד ועוד.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה