close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תבחרו עורך דין גירושין בצורה נכונה

מערכת שורשכ אייר, תשעז16/05/2017

אפשר לנהל מהלך גירושין בצורה טובה ונכונה, עם עורך דין גירושין בעל ניסיון עשיר

תגיות:
תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב, לא רק בשל הקושי הנפשי הנלווה להחלטה לפרק את התא המשפחתי, אלא גם בשל החיכוכים שעשויים להיווצר לאורך הדרך. למעשה, מרגע שבוחרים בני הזוג להתפצל ולהפריד כוחות ועד לרגע שבו נחתם הסכם הגירושין ומתקבל האישור הרשמי, צפוי תהליך לא פשוט. בזמן הזה יעלו כמה וכמה נושאים מרכזיים על הפרק, לרבות הסדרי ראייה, חלוקת נכסים משותפים וקביעת דמי המזונות. אלא שאפשר לנהל את המהלך הזה בצורה טובה ונכונה, עם עורך דין גירושין בעל ניסיון עשיר. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים ליווי מקצועי ויסודי, לפניכם כמה נקודות מרכזיות שבהן כדאי להתמקד.

דיני משפחה והסכמי גירושין
כפי שאתם בוודאי יודעים, עורכי דין שונים מתמחים בתחומים שונים, ואין ספק שהתחום הרלוונטי להליך הגירושין שעל הפרק הוא התחום של דיני משפחה. עם זאת, בבחירת עורך דין גירושין חשוב להתמקד בגורם מקצועי ומיומן, שמכיר היטב את העולם הזה. רק לצורך ההשוואה, עורכי דין המתמחים בדיני משפחה עשויים להיות בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחומים אחרים לרבות הסכמי ממון טרם הנישואין, בעוד עורך דין גירושין מתמחה בניסוח הסכמי גירושין וניהול מדויק של התהליך. הידע המקצועי הזה יאפשר לכם לפעול באופן מחושב וזהיר יותר, לגלות על קיומם של נכסים שהצד השני עשוי לבחור להסתיר, ולשמור על האינטרסים שלכם בכל הקשור לחלוקת הנכסים ולהסדרי הראייה על הילדים.

פגישת יעוץ עם עורך דין גירושין
אם בידכם המלצות על עורך דין גירושין זה או אחר, אתם בהחלט בדרך הנכונה. עם זאת, כדי לקבל החלטה מושכלת מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ עם עורכי הדין השונים, ולהתרשם בעצמכם מהניסיון, מהידע ומהאסטרטגיה המנחה כל אחד מהם. פגישה כזו תתקיים לרוב ללא עלות, ותאפשר לכם להחליט האם זוהי הדרך הנכונה עבורכם או לא. בנוסף, במהלך הפגישה תוכלו להתרשם מהתנהלות צוות המשרד, מהיחס האישי ומרמת השירות שתוענק לכם לכל אורך הדרך, ואלה הם נושאים משמעותיים כשמדובר על תהליך לא פשוט – וגם לא קצר.

קביעת שכר הטרחה
לאחר פגישת ההיכרות ולאחר ההתרשמות שלכם, תוכלו להתמקד יותר ולדעת איזה עורך דין גירושין מתאים לכם ולמהלך אליו אתם עומדים להיכנס. בשלב זה מומלץ לעצור ולבחון היטב את שכר הטרחה המבוקש. חשוב לקבוע מראש מהו הסכום שישולם, מה לוחות הזמנים לתשלום ואילו משתנים עשויים להשפיע על עליית המחיר בסופו של דבר. כך תצמצמו את טווח הטעות ותוכלו להיות בטוחים שאתם עובדים מול עורך דין גירושין מקצועי, אמין ומיומן, שיפעל למען המטרות שלכם, בלי הפתעות ובלי טעויות מיותרות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה