close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה להשקיע בבחירת מתנות לאורחים בחתונה?

מערכת שורשכ אייר, תשעז16/05/2017

להלן מספר רעיונות המתאימים בתור מתנות לאורחים בכל אירוע אך בעיקר בחתונות

תגיות:
הפקה של אירוע חתונה היא אחת ההפקות המאתגרות ביותר שיש, שכן היא מלאה בפעולות רבות שצריך לבצע, הרבה מידע ופרטים לברר וכמובן לבחור שירותים וספקי שירותים אשר בזכותם החתונה תהיה יותר מרגשת, יותר נעימה וחוויה מקורית ומעניינת יותר עבור האורחים. כל זוג של חתן וכלה רוצה שהחתונה שלו תהיה המיוחדת ביותר, זו שידברו עליה למשך זמן רב אחרי שתסתיים. אז איך עושים את זה? פונים אל נותני השירותים המצטיינים בתחומם, בוחרים בתכנית אומנותית שתשאיר רושם על האורחים וכמובן שדואגים שיהיה להם כיף ונעים כמה שרק אפשר.

דרך טובה להשאיר מזכרת בידיהם של האורחים מחתונה קשור בנושא של מתנות לאורחים בחתונה. אין זה נושא חדש אבל אין ספק שבשנים האחרונות יש הרבה יותר אפשרויות ורעיונות למתנות המתאימות חלוקה לאורחים. ברוב המקרים יעדיפו החתן והכלה לבחור במתנות שימושיות שהאורחים ישמחו לקבל ויהיה להם מה לעשות איתן וכך לא יהיו אלה חפצים שאין מה לעשות אתם וסופם ללכת לאיבוד. כיום ישנם שלל רעיונות מקוריים שהזוגות בוחרים ואפילו שולחים אותם לאורחים עוד לפני האירוע עצמו.

מה אפשר להציע לאורחים כמתנות שתישארנה למזכרת?
כאמור, הדרך הטובה ביותר לוודא שהאורחים ישמרו ברשותם את המתנות שיקבלו בחתונה היא בחירה של מתנות שימושיות שלאורחים יהיה מה לעשות איתן. המתנה יכולה להיות מתאימה לשימוש אישי או ביתי וכמובן גם לשימוש במקום העבודה דווקא.

להלן מספר רעיונות המתאימים בתור מתנות לאורחים בכל אירוע אך בעיקר בחתונות:
  • מגנטים למקרר - של בני הזוג כהודיה על הגעה לאירוע, או של האורחים עצמם מצולמים במהלך החתונה - הם המזכרת הטובה ביותר ואנשים רבים שומרים אותם במשך תקופה ארוכה מאד.
  • ברכות שונות, כמו ברכת הדרך המודפסת על גבי מחזיק מפתחות או כזאת המתאימה לתלייה בתוך הרכב גם כן מתאימות.
  • מסגרות לתמונות - כאשר על המסגרת מודפסת הודעה אישית מהחתן והכלה.
  • מעמד לטלפון או קישוט קטן המתחבר לטלפון הנייד

מה החשיבות של המתנות הניתנות לאורחים?
כאמור, כל מי שמתחתן רוצה שמסיבת החתונה שלו תהיה זו שיזכרו אותה, ידברו עליה וינסו לחקות או לשחזר אותה. הענקת המתנות לאורחים בסיום האירוע הופכת להיות החותמת הסופית וגורמת לאורחים ולמוזמנים להבין שחשבו עליהם עד הסוף, שרצו לתת להם מתנה על שטרחו והגיעו ושאין זה מובן מאליו בעיניהם של החתן והכלה שכל המוזמנים עזבו הכל ואכן הגיעו. הנוכחות של אורחים באירועים משמחים בכלל ובחתונות בפרט הופכת בשנים האחרונות לחשובה וכזאת שיש לה משמעות של השתתפות בשמחה ואנשים מגיעים מתוך מניעים של אהבה, חברות ושותפות.

מעבר לכך, נוצר בשנים האחרונות סטנדרט שעל פיו האורחים ממתינים ומצפים מאד למתנה שיקבלו בסיום האירוע וגם כאן כבר הוצב סטנדרט לא נמוך. עולם ההדפסה מציע שלל רעיונות ופתרונות המתאימים גם לכל אירוע וגם לאירועים מסוגים שונים - חתונות, בריתות, בר או בת מצווה או אפילו ימי הולדת. הנושא של מתנות לאורחים באירועים גם נכנס אט אט לתחום של אירועים עסקיים או כנסים מקצועיים וישנם סוגים שונים של מתנות שאפשר לבחור ולהתאים לכל סוג של אירוע.

את המתנות יש לבחור על פי הטעם האישי של החתן והכלה, על פי אופי האורחים שצפויים להגיע לחתונה וכמובן תוך התחשבות ברגשות של כולם. תמיד כדאי לבחור במתנה שלבטח כולם ירצו וישמחו לקבל. ילדים בעיקר נהנים מאד לעשות שימוש חוזר במתנות שקיבלו בחתונה שבה הם השתתפו.

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות שלנו לחתונה ואירועים באופן כללי באתר הרשמי של נופך משלכם
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה