close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי שטיחים באופן מקצועי בלבד

מערכת שורשכא אייר, תשעז17/05/2017

שטיחים יכולים להיות מודרניים או שהם יכולים להיות עתיקים או יוקרתיים, אבל המשותף לכולם הוא החובה לנקות אותם אחת לתקופה בשל תפקידם

תגיות:
צילום: יח"צ החברה
שטיחים חוזרים לאופנה כפריטי נוי והום סטיילינג רצויים ואהובים. האפשרות להשתמש בשטיחים מסוגים שונים לעיצובי בית בסגנונות שונים מגוונת לנו את המצאי של האבזרים ועלינו לקחת זאת בחשבון כאשר אנחנו מתכננים תחזוקת בית לאורך זמן. שטיחים יכולים להיות מודרניים לחלוטין ומחומרים מתקדמים וסינתטיים או טבעיים, או שהם יכולים להיות עתיקים או יוקרתיים מחומרים ועבודה מושקעת מאוד, אבל המשותף לכולם הוא החובה לנקות אותם אחת לתקופה בשל תפקידם, מטבע הדברים. שטיחים שמשמים לדריכה במקומות פרטיים או במבנים ציבוריים צוברים לכלכוך, עפר ואבק כל הזמן, והם הסיבה מספר אחת להתפתחות אלרגיות ומחלות שונות כאשר מזניחים את הניקיון שלהם לאורך זמן.

חובת ניקוי שטיחים בכל עת
לכל שטיח יש חומרים משלו ושיטת אריגה ושזירה. יש שטיחים עתיקים עבודת יד ויש שטיחים מודרניים שעשויים במכונה, ויש גם שטיחים אמנותיים שהם עבודת יד משובחת שנחשבת מאוד ייחודית. כל חומר וכל אריג דורש שיטת ניקוי שונה מהשטיח האחר, ורק צוותי ניקוי מקצועיים יידעו לטפל בהם כראוי. רצוי גם לשאול על הוראות ניקוי כאשר אתם קונים אותם, אבל גם אם לא קיבלתם הנחיות תחזוקה צוות מקצועי אמור לדעת אותן מתוקף תפקידו והניסיון שצבר. ניקוי שטיחים הוא אומנות בפני עצמה, ויעיד כל מי שמסר שטיח עתיק לניקוי והבין עד כמה מורכב התהליך ורגיש מאוד מבחינת האפשרויות לניקוי.

ניקוי בבית או בחוץ
ניקוי שטיחים יכול להתבצע בשתי צורות עיקריות – בבית הלקוח או במקום שמתמחה בניקוי. יש חומרים שמותר להשתמש בהם ויש חומרים שאסור בתכלית האיסור. למרבה הצער, נמכרים חומרי ניקוי שמיועדים לשטיחים ואנשים חושבים שהם מתאימים לכל שטיח ומנסים אותם בבית גם על שטיחים יקרים שאסור לנקות בצורה כזאת. מסיבה זאת לא כדאי לנקות שטיח יקר בבית לבד אלא להזמין צוות ניקוי מקצועי שיש לו ביטוח והוא מציע אחריות לניקוי שלו. הניסיון של אנשים כאלה עם חומרים וסגנונות שונים לא יסולא בפז וזהו כל ההבדל בין ניקוי מקצועי לבין ניקוי שטחי שאינו מניב תוצאות לעומק השטיח, מהבסיס ולא רק מהשכבה העליונה בלבד.
הוסף תגובה
צילום: יח"צ החברה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה