close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קייטרינג בד"צ

מערכת שורשא סיוון, תשעז26/05/2017

סקירה מהירה על קייטרינגים בכשרות הבד"צ

תגיות:
בד"צ הם ראשי תיבות של המונח בית דין צדק – מונח שרלוונטי מאוד גם לתחום הכשרות: 3 מכל 4 ישראלים שומר על כשרות, לפחות במרבית המקרים, וישנם גם רבים אשר מקפידים במיוחד על קיום מצווה זו ומחפשים תעודות כשרות של גופים הידועים בפיקוח המחמיר שלהם על מוצרי המזון. בהתאם חותמת "כשר למהדרין" או "כשר בדצ" מבטיחה מזון שנבחן בקפידה וכשרותו אינה מוטלת בספק (ולרוב מהווה הדבר גם ערובה לאיכות גבוהה) – ובהקשר זה כדאי לדעת שהצגת מזון ככשר מבלי שיהיה כזה בוודאות מהווה עבירה פלילית (על חוק "איסור הונאה בכשרות" התשמג 1983).

עוד כדאי לדעת שישנם בד"צים מוערכים במיוחד ובהם בד"צ העדה החרדית, בד"צ חוג חת"ם סופר פתח תקווה, בד"צ בית יוסף, בד"צ יורה דעה של הרב שלמה מחפוד, בד"צ שארית ישראל ובד"צ חוג חתם סופר בני ברק.

מדוע קייטרינג בד"צ נחשב איכותי יותר?
קייטרינג בד"צ, כלומר קייטרינג בהשגחת בית דין צדק, ובפרט אם הוא אחד מהנ"ל, נחשב איכותי במיוחד. הסיבה לכך היא שראשית, הפיקוח המחמיר וההדוק על המנות השונות שמכין אותו שירות קייטרינג מבטיח לא רק עמידה בכל חוקי הכשרות אלא גם איכות קולינרית גבוהה. סיבה נוספת היא שחותמת של בד"צ מוכר דוגמת "יורה דעה" של הרב מחפוד או בית יוסף גם משכנעת את כל המוזמנים לאירוע להגיע אליו ולאכול ללא כל חשש, שכן הם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכל מה שיוגש להם אכן כשר למהדרין.

למה אסור להתפשר על כשרות?
במצב שבו גם חלק גדול מהחילונים מעדיף לאכול מזון כשר, וכמובן ששומרי המצוות מקפידים לעשות זאת, בעלי אירוע שמוגש בו קייטרינג בד"צ נתפשים, כמי שמשקיעים באורחים ודואגים לרווחתם ושביעות רצונם – ובהתאם האירוע כולו הופך לנעים במיוחד ואיכותי עוד לפני שהתחיל וכמובן שבמהלכו ישררו בו האנרגיות הרצויות. באופן טבעי כשיוגש התפריט הכשר למהדרין שהכין אותו שירות קייטרינג בהשגחת בד"צ השמחה אף תתעצם ואיתה הנחת וההנאה.

תפריט עשיר באפשרויות
עוד כדאי לדעת שגם קייטרינג בד"צ מציע תפריט עשיר באפשרויות, שהרי בימינו כשרות, ואפילו מחמירה, אינה מהווה מגבלה אלא להיפך.

בין השאר תוכלו למצוא בתפריט של קייטרינג בהשגחת בד"צ שלל סלטים דוגמת מטבוחה, גזר מרוקאי, זעלוקה, קולסלאו, תפוחי אדמה במיונז, פלפלים חריפים ועוד. עוד כולל תפריט קייטרינג בד"צ בשרי מנות כגון קציצות בקר, רצועות עוף מוקפצות במבחר רטבים, סטייק פרגית, קבב בקר, צלי בקר, אסאדו, רוסטביף ועוד, ובאופן טבעי הבחירה רחבה גם לגבי התוספות שמוגשות עם המנה העיקרית ובין השאר יוכלו האורחים ליהנות מקוסקוס, אורז לבנוני, ירקות תאילנדיים, שעועית ירוקה, אפונה ברוטב עגבניות, מג'דרה, זיתים מבושלים בנוסח מרוקאי ועוד.

חשוב לציין שגם מבחינת קינוחים קייטרינג בהשגחת בד"צ מספק מגוון אפשרויות, כך שכל האורחים ייצאו מהאירוע לא רק שבעים אלא גם עם חיוך רחב על הפנים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה