close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיטות יהודיות- מתאימות לאורח החיים הדתי

מערכת שורשד סיוון, תשעז29/05/2017

ניתן למצוא גם "מיטות יהודיות" מעוצבות במיוחד!

תגיות:
ההבדל בין אורח החיים החרדי לחילוני הינו ברור וידוע, אך ישנם עוד "התאמות קטנות רבות", שלא כולם יודעים עליהן. אחד מההבדלים קשור בחדרי השינה. חרדים, וגם דתיים ומסורתיים רבים, שומרים על כללי ההלכה שנכללים תחת השם "טהרת המשפחה". מדובר בתחום רחב מאוד אשר כולל בתוכו כללים המיועדים לשמור על מרחק גופני בין בני הזוג בזמן המחזור, ושבוע לאחר מכן, עד לטבילה במקווה,

כללים, שמלבד היותם הלכה מסיני, נועדו לשמור על השלמות הפיזית של גוף האישה בתקופה הרגישה של המחזור החודשי וגם ליצור געגוע בין בני הזוג לאיחוד בכל פעם מחדש.

לא נתמהמה על כל הכללים של טהרת המשפחה, מי שרוצה יכול למצוא חומרים רבים על כך באינטרנט, אלא נתמקד באחד הכלים המאפשרים לבני הזוג לשמור על הריחוק הפיזי המדובר – רכישה של מיטה יהודית.

מהי מיטה יהודית?
מיטה יהודית הינה למעשה מיטה זוגית בעלת יכולת להיפרד אל שתי מיטות נפרדות בעת הצורך. בצורה הזו, בתקופה בה בני הזוג צריכים לשמור על ריחוק פיזי הם יכולים להרחיק בין המיטות וכך לשמור על חיבור נפשי יותר. הם אמנם לא יגעו אחד בשני בזמן השינה אך יוכלו לדבר ולהרגיש יחד גם ללא מגע, ולא יאלצו לישון בחדרים נפרדים לחלוטין.
כמובן, רכישה של מיטה יהודית מחייבת רכישה של מזרנים נפרדים. אנשים אשר רוכשים מיטה כזו צריכים לזכור כי הם לא יכולים לעשות שימוש במזרן זוגי, כי אז לא יוכלו להפריד את המיטות, אלא לרכוש שני מזרנים יחידים.

מיטה יהודית מעוצבת
רבים בטוחים כי למצוא מיטה יהודית זה קשה, ובטוחים כי היום אין כל כך הרבה עיצובים מיוחדים למיטות הללו, ולכן חוששים כי הן ישפיעו על המראה של חדר השינה שלהם, אך זה ממש לא נכון. דווקא היום, יותר מתמיד, ניתן לראות חנויות רבות אשר מציעות מיטות יהודיות מעוצבות ומבינים כי היום הביקוש למיטות הללו הוא לא רק בציבור החרדי, אלא גם אצל דתיים ומסורתיים רבים.
לכן היום כמעט כל חנות רהיטים תציע לכם אפשרות לרכוש מיטה יהודית מעוצבת אשר תתאים לסגנון העיצוב האישי שלכם ועל פי סגנונות העיצוב הכשויים והמבוקשים, כך שאם אתם רוצים לרכוש מיטה כזו אתם לא צריכים לחשוש מהעיצוב ותוכלו להיות בטוחים כי אתם יכולים למצוא כל סגנון עיצוב שתרצו, ממש כמו מיטה רגילה.

האם זה עולה יותר?
לרוב, רכישה של מיטה יהודית הינה יקרה יותר, במיוחד אם אתם צריכים לרכוש גם מזרנים חדשים ולא יכולים להשתמש במזרן של מיטה זוגית ישנה שכבר יש לכם בבית. יחד עם זאת, היום אתם יכולים למצוא היצע רב בתחום ולכן כדאי לבצע השוואה בין חנויות שונות בכדי למצוא מחיר נוח ומשתלם עבורכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה