close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שאלות ותשובות בנושא פרסום בפייסבוק

מערכת שורשד סיוון, תשעז29/05/2017

שאלות ותשובות בנושא החם של פרסום בפייסבוק...

תגיות:
הנושא החם החדש הוא הנושא של פרסום בפייסבוק. לפניכם השאלות הנפוצות ביותר בנושא זה.

שאלה: האם בשביל לפרסם בפייסבוק צריך לפתוח פרופיל?
תשובה: בכל דרך שתבחרו לפרסם בפייסבוק, עליכם להתחיל דרך הפרופיל האישי שלכם. לכן עליכם לפתוח פרופיל אישי, אבל אינכם מחוייבים להיות פעילים בו.

שאלה: כמה עולה לפרסם בפייסבוק?
תשובה: בדומה לגוגל, אינכם מחוייבים לשלם עבור היותכם נוכחים בפייסבוק, אבל אם אתם מעוניינים להגדיל את החשיפה ולהגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים, מומלץ להשקיע את התקציב הדרוש לשם כך. מבחינת העלויות, תקציב הפרסום תלוי ברצון וביכולת שלכם. כלומר, באפשרותכם לבחור בנתיב פרסום קטן בשווי של שקלים בודדים או להשקיע יותר, לפי בחירתכם.

שאלה: מהם היתרונות של פרסום בפייסבוק?
תשובה: היתרון הבולט ביותר של הפרסום דווקא בפייסבוק לעומת אפשרויות אחרות הוא ההגעה ללקוחות פוטנציאליים באופן אישי בלי פרסום אגרסיבי. כלומר, המודעה הנבחרת תופיע בפיד של המשתמשים השונים והם יוכלו לבחור אם הם מעוניינים לקבל מידע נוסף או לא. כך גם תוכלו לחסוך לעצמכם זמן רב בניסיונות להגיע לכמה שיותר אנשים בזמן קצר.

שאלה: האם כדי לפרסם בפייסבוק חייבים לפתוח דף עסקי?
תשובה: פייסבוק מכוונת לכך, שתהיה הפרדה בין החיים האישיים של המשתמשים ברשת החברתית לבין חייהם העסקיים ולכן היא לא מאפשרת פרסום מאסיבי דרך הפרופיל האישי, אלא רק דרך הדפים העסקיים. בנוסף, לפרופיל אישי יש הגבלה על כמות חברים אפשרית, במטרה למנוע פרופילים פיקטיביים ומטרידים ולעומת זאת, לדפים העסקיים אין כל הגבלה על מספר האוהדים שלהם. אם כן, זהו גם האינטרס שלכם לפתוח דף עסקי ייעודי.

שאלה: האם יש הגבלה על כמות הדפים העסקיים של משתמש בודד?
תשובה: אין כל הגבלה על כמות דפים עסקיים למשתמש בודד וכך, אם אתם מעוניינים לפרסם ולשווק מספר עסקים או מספר שירותים או מוצרים, באפשרותכם לפתוח דפים עסקיים ייעודיים לפי הצורך.

שאלה: האם פרסום בפייסבוק באמת עובד?
תשובה: הפרסום בפייסבוק נחשב לאחת מדרכי הפרסום היעילות ביותר הן בשל העלויות הנמוכות והן בזכות החשיפה הגדולה. גם האפשרות למקד את הפרסום בהתאם לקהל היעד מובילה לאחוזי המרה גדולים למדי.

שאלה: פתחתי דף עסקי ופרסמתי אותו והדף קיבל אפילו לא מעט "לייקים", אבל עדיין אין מספיק תנועה בדף וגם אחוזי ההמרה נמוכים. למה זה?
תשובה: עצם הפרסום של דף הפייסבוק וקבלת סימוני "לייק" לא מספיקים. הרי המטרה היא באמת הגדלת המכירות! אם כן, מומלץ לבדוק האם הפוסטים המועלים לדף מושכים מספיק ומניעים לפעולה. בנוסף חשוב לזכור, שכאשר אדם אוהד דף מסוים, הוא ממשיך לקבל ממנו עדכונים ולכן הוא נשאר בתודעה. כלומר, יתכן שאוהד של הדף שלכם היום לא מעוניין במה שיש לעסק שלכם להציע, אבל בעוד חודש או שנה הוא יהפוך ללקוח מאוד גדול.

שאלה: איך מייצרים תנועה בדף עסקי?
תשובה: יצירה של תנועה בדף עסקי דומה ליצירת תנועה בפרופיל אישי. כלומר, ככל שהפוסטים שתעלו יהיו מעניינים יותר, כך תקבלו עליהם יותר תגובות וגם יותר שיתופים. התגובות והשיתופים הם אלו, שיגדילו את החשיפה לדף שלכם ויוסיפו לו אוהדים ולכן חשוב להשקיע בכך לא פחות מאשר בפעולה של פרסום בפייסבוק בתשלום. ככלל, כדי ליצור פוסטים יותר מושכים, שלא ייבלעו בתוך בליל הפוסטים שעל הקיר של כל משתמש, מומלץ להוסיף סרטונים ותמונות ולכתוב טקסט קצר ומתומצת. זכרו, אנחנו חיים בעידן שחי בקצב מהיר ולכן אנשים בוחרים להשקיע את זמנם במקסימום מידע במינימום זמן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה