close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי לכם להקים חנות וירטואלית?

מערכת שורשכה כסליו, תשעח13/12/2017

הפתרון היעיל והמודרני הוא חנות וירטואלית, ובעולם שנשלט על ידי גוגל, פייסבוק, אפליקציות, טלפונים חכמים ומחשבים ניידים, זה לא מאוד מפתיע

תגיות:
במשך שנים חלמתם לנהל חנות קטנה משלכם, למכור את המוצרים שאתם מאמינים בהם יותר מכל ולעצב את המקום בדיוק כמו שאתם אוהבים. יכול להיות שהשגתם את המטרה הזו וגיליתם כמה היא יקרה ומאתגרת, וגם יכול להיות שנמנעתם ממנה דווקא בגלל שאתם מבינים עד כמה זה מורכב. כך או כך הגיע הזמן שתכירו את השיטה היעילה והחסכונית יותר לנהל חנות בלי דמי שכירות או ארנונה, בלי לדאוג כל יום לסדר ולניקיון וגם בלי שתגבילו את עצמכם לרדיוס הקטן סביב החנות. הפתרון היעיל והמודרני הוא חנות וירטואלית, ובעולם שנשלט על ידי גוגל, פייסבוק, אפליקציות, טלפונים חכמים ומחשבים ניידים, זה לא מאוד מפתיע.

זמינות גבוהה ופריסה רחבה
שני היתרונות המרכזיים ביותר של חנות וירטואלית הם החסרונות של החנות הפיזית, זו שאתם מנהלים בעמל רב מדי יום. בהנחה שאתם לא מנהלים סניף של רשת מרכולים הפועלת 24 שעות ביממה אתם ככל הנראה פעילים רק מהבוקר עד הערב, ורק באמצע השבוע. המשמעות היא שלקוחות רבים, אלה שכבר גילו מזמן את יתרונות האינטרנט ומבצעים את הקניות שלהם בלילה או בסוף השבוע, פשוט לא יגיעו אליכם. חנות וירטואלית תוכל לספק פתרון והעסק הקטן יהפוך לחנות שעובדת בכל יום ובכל שעה. בנוסף היא גם תוכל להעניק שירות ללקוחות רבים הרבה יותר, בהנחה שאתם מוכנים לדאוג למשלוחים גם מחוץ לשכונת המגורים או לעיר שבה אתם גרים.

איך עושים את זה תכלס?
כדי שתוכלו לנהל חנות מקוונת ולחסוך לעצמכם זמן ולא מעט כסף, רצוי להיעזר בגורם מקצועי ששולט ברזי בניית האתרים. באופן כללי בניית אתר וורדפרס היא צעד אידאלי בדרך להקמת החנות שלכם, והמערכת הזו ידועה כידידותית מאוד למשתמשים (לכן היא גם פופולרית כל כך). גורמים שונים יוכלו בוודאי להציע חלופות נוספות, אבל חשוב שתתמקדו בפתרון יעיל שיהיה נכון לכם, ובממשק שתוכלו לנהל בקלות. בכל זאת מדובר בעסק שלכם, ועדיף שתדעו לשלוט במה שקורה בו.

עיצוב וסידור החנות
בדיוק כפי שאתם מסדרים את המדפים בחנות, גם האתר שלכם חייב סדר והיגיון. אם כן, רגע לפני שאתם פונים לחברת בניית האתרים שלכם התחילו לתכנן את החנות המקוונת. אילו קטגוריות יהיו בה? איך יסודרו המוצרים? איך נכון להציג אותם לקהל הרחב? איך תצלמו כל פריט בצורה טובה ואיכותית? השאלות הללו יעזרו לכם בדרך להפיכת החנות השכונתית הקטנה לעסק גדול יותר, עם פריסה רחבה וזמינות גבוהה הרבה יותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה