close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בהמשך לשאלה הקודמת

הרב יניב חניא  יד טבת, תשעח  01/01/2018

.......................

שאלה:

שלום הרב יניב שליטא אני מוכרחה לציין שהייתי דתייה בעבר וכעת אני חילונית,בגלל דברים קשים שעברתי הנפש שלי מאוד נסערת, וכן גם אצל בנות הדבר הזה קורה אינני מצליחה להתרכז בשיעורי התורה הדרדרתי, אני בדיכאון והפסקתי ללמוד בקושי רב אני יוצאת לשיעורי תורה אינני יודעת כיצד אגיב לשיעור התורה שנשמע אני חייבת להבהיר פה משהו- אתה כותב שהחילונים שונאים את זה- בוודאי, גם כשהייתי דתייה אבא שלי לא רצה לחסום לי את הטלפון נקודה נוספת- יש חילונים שלא ייתנו לילדים להגיע למקומות כאלה ולא בגלל המשמעות הרוחנית של זה, אלא בגלל שההורים יודעים עד כמה זה מגעיל ומלכלכך את הנפש ועד כמה זה יכול לפגוע בילד בתחקיר שראיתי של ד"ר תמיר ליאון הוא חקר מה סרטי פורנו עושים לילדים וגם חילונים התוצאה הייתה שהילדים מגיעים לכך שהם בעצמם תוקפים מינית ילדים אחרים מהרב ליאור גלזר שמעתי- שישראל היא עם האחוז הכי גבוהה של ילדים ואנשים שנכנסים לפורנו ותגיד לי אתה- זה נראה נורמאלי? אמיתי? הגיוני? שככה בחורים ובחורות ידרדרו? במקרה נכנסתי לאתר על מנת באמת למצוא פתרונות לנושא הזה וכן שאלתי אותך בנושא כי ראיתי באמת שאתה מתייחס לזה, יהיו רבנים והיו שלא התייחסו לזה כל הכבוד על המענה והאכפתיות

תשובה:

טוב, הדברים שנכתבים פה אינן בדיוק שאלה, הן יותר זעקת כאב. זעקה שאני מסכים איתה לחלוטין וכואב אותה יום יום, אבל אינני יודע מה לענות יותר מידי.

זו שאלה נוראית וקשה שצריך להפנות לכל הדור, החל מהרבנים (מבחינה חינוכית כמובן, לא מבחינת העניין עצמו), עבור דרך מחוקקים וכלה בעוד ועוד אנשים שנותנים לזה לקרות. אבל זו לא ממש שאלה שניתן לענות עליה, רק לזעוק. 
תשובות נוספות בנושא-
סרטי פורנו
זו שאלה קשה מאוד, אני דן בה הרבה באתר... ויש לי כל מיני דברים שאני אומר. הענין הוא שאצלך זה שונה- א)
משיכה אל בנות עזרה!!
השאלה היא כמובן שאלה קשה והמצב שאת מתארת הוא בודאי מתסכל.
האמת היא שלא הבנתי לאיזה סרטים בדיוק
נגיעה ברווקות
טוב, כפי שאת בוודאי מבינה זו שאלה קשה מאוד שקשה לענות עליה בצורה "פשוטה" כי היא נוגעת להרבה מאוד ת
אתרים לא צנועים
טוב, כפי שאת המבין עניתי על השאלה הזו הרבה מאוד פעמים בעבר, לכן הייתי ממליץ לך לקרוא את התשובה (אחת
התמודדות עם נפילות באינטרנט

ראשית, אני גם מודה לך על השאלה המפורטת, מכיוון שהיא נותנת לי הזדמנות נוספת לפרט את השיטה שלי בעני