close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יעד לחופש כבר יש, מה עם ביטוח?

מערכת שורשכז שבט, תשעז23/02/2017

מתכננים חופשה בחו"ל? במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע הנחות לכם על ביטוח נסיעות לחו"ל

תגיות:

על הצורך בחופשה

כולנו חיים בעידן כזה, בו סדר היום שלנו מטורף ואנו מוצאים את עצמנו שוב ושוב במרדף אחרי הכסף והזמן. מרדף זה גובה מאתנו מחיר כבד ולכן אנו נדרשים לפצות את עצמנו על ידי הנאה מהכסף, בשבילו עבדנו קשה כל כך. אחת האפשרויות היעילות ביותר בשביל לפרוק את המתח היום יומי שלנו היא על ידי יציאה לחופשה עם עדיפות לחופשה בחו"ל במטרה להתנתק לחלוטין ולשנות אווירה באופן מוחלט.

רגע לפני חופשה

יציאה לחופשה, ובעיקר אם היא בחו"ל, דורשת הכנה מוקדמת, שתגזול זמן נוסף שאין לנו, אבל בסופו של דבר – זה משתלם! ההכנה המוקדמת כוללת בחירת יעד ומועד רצויים לנסיעה, לקיחת ימי חופש מהעבודה וארגון החופשה עצמה. ארגון של חופשה בחו"ל כולל רכישת כרטיסי טיסה, מציאת פתרונות לינה, למידת יעד החופשה וכמובן – עדכון ביטוח נסיעות לחו"ל.

בשביל מה צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח הנסיעות לחו"ל הוא הדרך שלכם להיות רגועים בזמן שהותכם מחוץ לגבולות הארץ ולדעת, שאם אתם זקוקים לעזרה כלשהי, שיכולה להיות מכוסה על ידי חברת ביטוח, תוכלו לקבל אותה בזמן אמת בעת הצורך. צריך להבין, שבעוד שאנו רגילים לקבל טיפול רפואי במערכת הציבורית שלי לשלם על כך כסף, כשאנו יוצאים מגבולות הארץ, אנו לא מכוסים יותר ולכן אנו עלולים להידרש לשלם עבור טיפול רפואי פשוט סכומי עתק.

סוגי ביטוחים

ישנם סוגים שונים של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, הניתנים על ידי חברות ביטוח שונות. לדוגמה, ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס לא יהיה זהה לזה של חברת ביטוח אחרת. אם כן, כאשר אתם מחפשים חברת ביטוח למטרה זו, חשוב לבדוק את הפוליסה היטב ולבחון מה היא מכסה בדיוק.

לדוגמה, ניתן לקחת פוליסה, שתבטח אתכם גם במקרים של צורך בטיפול רפואי למחלות כרוניות וכדומה, למקרים שבהם תיירים נזקקים לחיפוש וחילוץ כמו במקרים של צונאמי, רעידות אדמה וכדומה, הטסה רפואית ועוד.

ביטוח אקסטרים

אם אתם מתכננים פעילות אקסטרים בחו"ל, חשוב יותר מתמיד לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאם לפעילות המתוכננת. לדוגמה, אם אתם מתכננים לעשות סקי, בנג'י ופעילויות דומות, עליכם להודיע על כך בהקדם האפשרי לחברת הביטוח, על מנת שתהיו מבוטחים ורגועים.

איך עושיםאת זה?

ראשית, יש לפנות לחברת ביטוח רצויה ולברר לגבי הפוליסות השונות ולהצהיר לגבי כל מה שדורש הצהרה כגון מצב בריאותי, תכניות למהלך הטיול, מדינת היעד ועוד. לאחר מכן, תוכלו לשמוע לגבי הפוליסות המתאימות לפרטים שמסרתם ולבחור את המתאימה לכם ביותר. כמובן, מומלץ לבחור את הפוליסה שתכסה מקרים רבים ככל האפשר כדי שתוכלו ליהנות מהחופשה שלכם בלי דאגות מיותרות.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה