close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שבתות "מלחמה במסיון"

יד לאחים/ דסק החדשותכח אדר א, תשסח05/03/2008

צוותי פעילים של יד לאחים יצאו לשבתות של חיזוק בעיירות שונות ברחבי הארץ התוצאות לא אחרו לבוא בדמות ניצולים רבים מהמיסיון והטמיעה

במסגרת הקריאה "לצאת אל העם שבשדות" יוצאים לאחרונה פעילי יד לאחים, לשבתות ברחבי הארץ- עם הערים והיישובים שבהם שהו פעילי יד לאחים נמנים, בין היתר, מעלות, דימונה, קצרין, בית שאן, מצפה רמון, עתלית, ירוחם, שלומי ועוד. מטרת השהות בשבתות אלו היא על מנת לחדד את סכנות המיסיון והטמיעה האורבים לנוער וכן להאיר את עיני הציבור בדרך הנאותה של התקשורת ויחסי הגומלין שבין הורים לבניהם.

מלבד הדרשות שמשמיעים הפעילים בבתי הכנסת במהלך שהותם בשבת ביישובים השונים, הם מקיימים עם בני הנוער המקומיים 'עונג שבת' בליל שבת לאחר הסעודה, שבמהלכו נישאים דברי תורה וסיפורי
צדיקים וכן מושרים שירי שבת באווירה מיוחדת.

הפעילות רושמת כבר בימים אלו הצלחה ניכרת ואת פירותיה המעשיים קוצרים ביד לאחים כבר בימים אלו, במגוון מישורים חיוביים: בדימונה, התקבלו כתוצאה מהשבת כמה ידיעות ספציפיות על בנות ישראל הנתונות בסכנת טמיעה. המידע הגורלי הועבר מיידית למחלקה להצלה מטמיעה והביא להצלתן. בקצרין נפרשה בפני הפעילים תמונה מזעזעת של פריסה מיסיונרית רחבת היקף ויד לאחים החל בפעילות נגד במקום.

בכל המקומות התקבלו פעילי יד לאחים ובני התורה שהצטרפו אליהם בהתלהבות רבה ודברי התורה הנרגשים של המקומיים המשיכו ללוותם גם בפניות טלפוניות וכתובות למשרדי יד לאחים לאחר השבת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה