close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

"זבחי רצון"- משחק חוויתי חדש על בית המקדש

מערכת שורשכו אדר ב, תשסח02/04/2008

משחק לוח חדש ואיכותי מבית "משחקי ערגה" העוסק במעגל השנה בבית המקדש, על הקרבנות, תהליכי ההקרבה והערגה לבניין.

הציבור הדתי בארץ מתחיל להתרגל לעובדה שלאחרונה יוצאים יותר ויותר חומרים וחידושים איכותיים בתחום המשחק ושעות הפנאי, בניהם משחקים, אתרי אינטרנט איכותיים יותר ויותר, מכשירי חשמל "כשרים" ועוד... יחד עם פריצה של ממש בתחום הספרות הדתית למיניה.

לאחרונה הפיקה חברת "משחקי ערגה" משחק מרשים העוסק במעגל השנה והעבודות סביבו בבית המקדש. המשחק מצטרף לרשימה ארוכה של משחקים לימודיים העוסקים בנושאים דתיים שונים. אולם המשחק מתייחד בשני מובנים- באיכות הגבוה של החומרים וכן ביומרה הלימודית הברורה של יוצריו.
תוך כדי משחק הילד (אם לומר את האמת, המשחק יכול להיות
חידוש גדול גם למבוגרים!) מסתובב סביב מעגל השנה, רוכש ידע על הקורבנות השונים המוקרבים במקדש ואוסף "אבני מקדש" שמהם הוא יבנה. המנצח הוא, כמובן, מי שאוסף יותר אבנים.

תוך כדי המשחק על השחקן לענות על שאלות רבות הקשורות למקדש, הקרבנות המוקרבים בו, מידות ומוסר (יש כאן עירוב שלא ברור שהיה הכרחי בין המידות לבין הקרבנות, יתכן והיה מקום להתמקד רק בנושא אחד) ועוד... תשובות נכונות מזכות בעוד נקודות ובעוד אבני מקדש וכן השחקן מגדיל את הידע והבקיאות באחד הנושאים הקשים בלימוד- הבנת סדר הקרבנות, הנסכים ועבודת המקדש.

אולם מטרת המשחק היא לא רק לרכוש ידע, אלא גם להגדיל את הערגה למקדש, להפוך אותו למשהו מוחשי וחי. ואולי יותר מכל- לתת למי שמעוניין משחק מהנה ואיכותי במיוחד, הבנוי היטב מחומרים יקרים שיש בו גם לימוד והרחבת דעת משמעותית.

ניתן לרכוש את המשחק, בלעדי ברשת, בחנות של שורשים. לחצו כאן
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה