close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חברים ממודיעין ארגנו אזכרה מרגשת ללירן בנאי ז"ל

מערכת שורשד ניסן, תשסח09/04/2008

חברי קהילת ''חצב'' נרתמו לארגן על חשבונם אזכרה ביום השלושים לנפילתו של לירן בנאי ז''ל מאשקלון. התושבים ארגנו אזכרת שלושים מכובדת ורצינית לחייל שהיה פה להוריו החרשים.

חברי קהילת ''חצב'' נרתמו לארגן על חשבונם אזכרה ביום השלושים לנפילתו של לירן בנאי ז''ל מאשקלון. לירן בנאי הי"ד, בן 19 מאשקלון, נהרג בפגיעת מטען סמוך לעזה, לירן היה בן לשני הורים חרשים והיה להם לפה על פי עדותם. במהלך השבעה ביקרו בביתם נציגים מקהילת "חצב" במודיעין וביקשו לדעת במה אפשר להקל על המשפחה והמשפחה ביקשה עזרה בארגון אזכרה מכובדת ביום השלושים לנפילת הבן.  
align=middle> 

עלות הערב כולו, שכלל שירותי קייטרינג לכ- 320 אנשים, שירותי הגברה, תאורה, הסעות, מלצרים והנפקת סידור לזכרו של לירן ז"ל עמדה על כ- 20,000 ₪, שנאספו שקל לשקל מתושבי העיר מודיעין וכן על ידי דף האובטח באינטרנט. חברי הקהילה תרמו, כמו גם בתי ספר, גני ילדים, בתי כנסת במודיעין וכן תושבים שפנו ורצו לקחת חלק במבצע האדיר הזה. "ילדים נתנו את דמי הכיס שלהם, וזה היה מרגש", מספר אביבי.

יוסי אביבי מספר ששר הביטחון, ברק, ניגש אליו ושאל מה לכם, האנשים ממודיעין ולחייל שנפל מאשקלון. זה השיב לו שימתין איתם ביחד עד לסיומה של התפילה. בעת קריאת הקדיש על ידי האב של לירן ז"ל, חרש שקורא תנועות שפתיים, שמעו הנוכחים כולם את היגוי ההברות שיצאו מפיו וההתרגשות הייתה עצומה. זה הרגע, הסביר אביבי לברק, אותו ראינו כולנו בטלוויזיה לפני חודש ובאותו הרגע החלטתנו לקום ולעזור למשפחה הזו בכל מה שנוכל".

שאלנו את יוסי אביבי מדוע הם לא נענו לפניות הרבות של גופים מסחריים שונים לממן את האירוע?
"סירבנו לקבל חסויות של גופים מסחריים, כי רצינו להראות לריבונו של עולם,
ממש עכשיו ,ערב חג הפסח חג הגאולה, כי העם הזה אמנם צבעוני ורב גוני אבל מוכיח לבורא עולם כי לדבר מצווה הוא מאוחד ומוכיח במעשים כי הגיע זמן הגאולה"


בין המארגנים היו גם חברי העמותה הצרפתית של מודיעין שתרמו את התשתית הלוגיטית לאיסוף התרומות ("מרגש מאד היה לראות ילדים תורמים את דמי הכיס שלהם ומקבלים קבלה עליה כתוב שהם שותפים בארוע זכרון לזכר לוחם צה"ל שנפל בהגנה על הארץ"), יוסי אביבי שאותו כבר הזכרנו וכן ד"ר שלמה שמעוני יו"ר העמותה הצרפתית במודיעין , חיים מימון - גבאי בי"כ באשקלון.

גם הרב לאו, רב העיר מודיעין והרב שנוואלד ראש ישיבת ההסדר עזרו והתרימו בעצמם סכומים לא מבוטלים.
 
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה