close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חייבים מועמד אמוני לראש ממשלה!

הרב שמואל אליהוכה תמוז, תשסח28/07/2008

הרב שמואל אליהו שליט"א טוען שראש ממשלה אמוני הוא הכרח ושזה דבר אפשרי מבחינה ריאלית... אם רק הציבור הדתי ירצה.

מסתבר שאולמרט יותר מושחת ממה שחשבנו.

אז מה נעשה?
נבחר עוד ראש ממשלה בלי אמונה. עוד אחד בלי אמינות. עוד אחד בלי ערכים שימכור אותנו בעד נזיד עדשים.
מתי נתעורר ונבין שצריך ראש ממשלה עם כיפה. לא כיפה סרוגה ולא כיפה שחורה. צריך ראש ממשלה שפועל מתוך אמונה ערכית ואמיתית. שבענו ראשי ממשלות שקנו אותנו עם "בעזרת השם" ומכרו את כל סיני שדות הנפט ומחצבי האורניום.
בודאי לא ראש ממשלה שמקים ישובים והורס אותם באותו נחישות ורגישות. צריך ראש ממשלה שבא מתוך עולם של אמונה אמיתית. עולם של ערכים. של אמינות. של עשייה. ראש ממשלה שמפחד מאלוקים. ראש ממשלה
שהתנ"ך מהווה בשבילו ספר חיים. שקורא בו כל ימי חייו ויודע מה עליו לעשות מחר בבוקר.

ראשי הממשלה האחרונים הוכיחו שאפילו אם יש להם כוונות טובות הם מסוגלים למכור את המדינה ואת ירושלים בעסקה אחת. הם מסוגלים להכניס את כולנו לסכנה קיומית. אני לא מדבר על שדרות ואשקלון. "אין מה לעשות" הכריז ראש הממשלה בביקורו באשקלון. אני מדבר על בית שאן, עפולה, וכפר סבא שעד סוף השנה נכנסות לתרגולת קאסמים ועוד לא בנו שם מקלטים.
תקשיבו היטב. אולמרט מדבר על נסיגה מרמת הגולן והוא מסוגל לחתום על כך בלי ניד עפעף אם זה יציל אותו מהחקירה האחרונה שלו. למה לא? את תרגולת האתרוג אנחנו כבר מכירים.

חייבים להתעורר. לא בפעם הבאה.
בפעם הזאת!!
צריך להגדיר את המטרה. המטרה אינה לאחד את המפד"ל – המטרה היא להביא למדינה שלטון של אמונה.

כשהשלטון יהיו בידיים אמוניות, הקיום של המדינה יהיה יותר בטוח, פני המנהיגים יהיו כלפי העם ולא כלפי אויבינו. הממשלה לא תדאג רק לעשירון העליון. המדינה תהיה יותר יהודית. השבת יהיה יותר יום מנוחה. לימוד התורה יהיה יותר נחלת העם. המדינה לא תספק נשק וחיים לאויביה חינם. הממשלה לא תייבש את ההתיישבות. התקשורת תראה אחרת. בית המשפט יראה אחרת. הוא לא יפגע השכם והערב בכשרות. במוסד הנישואין ובשאר קודשי ישראל. עם ישראל יוכל להתקדם לייעודו האמיתי.

זה אפשרי!!

50% מהתלמידים היהודים במערכת החינוך לומדים במערכות חינוך דתיות או חרדיות.
80% מהעם מגדיר את עצמו דתי או מסורתי.
אם נהיה חזקים ומאוחדים זה בידינו. אם לא נהיה מאוחדים – יפוררו אותנו ויחלישו את כוחנו. אם נביא את האמונה הזאת לידי ביטוי - נוכל להכתיר ראש ממשלה עם אמונה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה