close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קונים ארבעת המינים באינטרנט?

מערכת שורשג תשרי, תשסט02/10/2008

כהמשך לאופנה המתפתחת בשנים האחרונות של הזמנת ארבעת המינים דרך הטלפון, ניתן השנה להזמין סטים של ארבעת המינים דרך האינטרנט, על החוויה, המחירים וקישורים.

בתחילה היו אלה המכולות במרכזי הערים, לאחר מכן הסופר-מרקטים הגדולים שמחוץ לערים, אבל שום דבר לא הצליח עדיין לסתום את הגולל על השוק.
האם האינטרנט הוא האיום החדש על מוסד ה"שוק"? התשובה היא כנראה לא, אבל לראשונה בארץ כבר לא צריך לרוץ לשוק ארבעת המינים לפני סוכות. מהיום אפשר לקנות סט של ארבעת המינים תוך שניות, מהנוחות של הכורסא בבית. שוק ארבעת המינים עובר השנה לרשת.
שוק ארבעת המינים המסורתי מזמן לנו בכל שנה מגוון בעיות: בעיות חניה, צעקות, צפיפות ועוד "נלווים" בדרך כלל לחווית השוק. חוויות אלו לא קיימות באתרי האינטרנט שמוכרים ארבעת המינים. ולכן,
כהמשך לאופנה המתפתחת בשנים האחרונות של הזמנתארבעת המינים דרך הטלפון ניתן השנה להזמין ארבעת המינים דרך הרשת- במקום לבזבז שעות ולהדחף בין מאות אנשים ודוכנים, אפשר להכנס לרשת ובלחיצת עכבר להזמין סט שיגיע עם שליח עד הבית, בתהליך פשוט שלוקח פחות מחמש דקות.

מהתרשמות ראשונה עולה שהמחירים באתרי האינטרנט זהים פחות או יותר למחירי השוק ונעים בין 70 שקלים לסט כשר ועד 95 שקלים לסט מהדרין. המשלוח חינם.

"זו הזדמנות של פעם בשבע שנים" אומר רזי הרשנהורן ממקימי אתר "לולב" למכירת ארבעת המינים. "בדרך כלל אנשים שבאים לקנות ארבעת המינים, אוהבים לצאת לשוק ולמשש בידיים את הסחורה, לבדוק מקרוב את הלולב ולהריח את ההדסים, אבל השנה בגלל שנת השמיטה, הכל גם ככה בא ארוז וחתום עם כשרות מיוחדת".
אתר "לולב" (www.lulav.co.il) הוא האתר הגדול ביותר ברשת למכירת ארבעת המינים והוא ערוך לקליטת הזמנות של אלפי לקוחות לפני סוכות. כמו בשוק, גם באתר אפשר למצוא סטים בשלוש דרגות כשרות: כשר, מהודר ומהדרין.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה