close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השלב הבא- ערביי ישראל

משה דרום/ מהגולשיםח טבת, תשסט04/01/2009

ערביי ישראל הופכים להיות גורם קיצוני יותר ויותר בכל מאבק מול הפלסטינים. משה דרום מזהיר שאוטוטו הם מצטרפים לקרב, מתוך הבתים, השכונות והאוניברסיטאות היהודיות.

הם חיים בתוכנו, יש להם חנויות ועסקים (מתי הפעם האחרונה חיפשתם חנות אוכל כשרה בצ'ק פוסט? לא תמצאו, כל בעלי העסקים ערבים), הם לומדים באוניברסיטאות שלנו, רק אותם אנחנו מזמינים כדי לבנות ולתקן... אבל הם מוכיחים שוב ושוב שהם אויבים.

אתמול התכנסה בכיכר רבין הפגנה שכונתה בכלי התקשורת "הפגנת שמאל". אבל זו לא היתה הפגנת שמאל באמת, זו היתה הפגנה של חדש ותע"ל ושאר המפלגות הערביות. בהפגנה הונפו דגלי אש"ף בכמות מדהימה (המשטרה עצרה 4 מפגיני ימין שהניפו דגל ישראל, למי שתהה) באישור בג"צ והיא היתה הפגנה ערבית לכל דבר.

גם בסכנין היתה אמש הפגנת ענק,
ככל הנראה הגדולה שהיתה אי פעם, שבא השתלחו "מנהיגי" הציבור הערבי בצה"ל, והתחרו ביניהם ברמת הקללות, האשמות המטורפות והביטויים החריפים כנגד החיילים. במהלך השבוע שעבר גם הופנו תושבים מהצפון שרצו להגיע לבתיהם במושבים באיזור לכבישים עוקפי כרמיאל, כי הערבים באיזור השתוללו.

מדהים?

לא את מי שעוקב אחרי הפרסומים והידיעות לגבי ערביי ישראל בשנים האחרונות. הם מתחרים ביניהם מי קיצוני יותר, שונא יהודים יותר ומשתולל יותר. שורפים בתי כנסת בלוד, יהוד ובעכו, משתוללים בעכו בקריאות "אטבח אל יהוד" ומניפים את דגלי הרוצחים מאש"ף בכל הזדמנות שיש להם. מול סלחנות בלתי מובנת של המשטרה, בגיבוי ארגוני שמאל יהודיים ובעזרת בג"צ בכל זמן שצריך, הולך ומתגבש אוייב חדש בתוך ארץ ישראל, בין הישובים וליד הכבישים. אנשים שירימו את הנשק במאבק הבא ואם לא בו אז בזה שאחריו. קיצונים, איסלמים ומוסתים הם בונים כח שמעורב בשכונות, מחלק בקלוואה באוניבסיטאות כשיהודים נרצחים ומשליך אבנים בכביש 6 על מכוניות של יהודים. תזכרו את ההתראה- ערביי ישראל הם האוייב הבא והם יהיו אוייב שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להילחם בו... צה"ל לא יוכל לשמור על קילומטרים של כביששם עד ליישובים "מבודדים" כמו מורשת או כמו סנסנה בדרום. יהיה קשה מאוד להבדיל בין אזרחים לבין פורעים כשזה יבוא... והכח יהיה עוצמתי ולא רק "מטריד".

יש לקרוא לקברניטים להתעורר מול האיום הגדל והולך של ערביי ישראל, איש איש לפי שיטתו הם חייבם למצוא את הדרךלהקטין את הסכנה, לבודד את הקיצונים, להילחם במסיתים, ליצור מצב שהתגרות ביהודים לא מביאה תהילה אלא ביזיון ולסלק מעל דרכנו את מנהיגי הטרור הצומחים בתוך הכפרים שהם חלק מהמדינה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה