close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורכת הדין של פולארד מגנה בחריפות את דו"ח המבקר המדינה

מערכת שורשטו אלול, תשסט04/09/2009

עורכת הדין של יהותנן פולארד מגנה בחריפות את דו"ח מבקר המדינה בעניינו. לדבריה: "על הציבור לדרוש לחשוף את דו"ח המבקר כולו כדי לדעת את האמת".

עורכת הדין של יהונתן פולארד, עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר, מגנה בחריפות את דו"ח מבקר המדינה בעניין פרשת פולארד. לדבריה: "הדו"ח הוא טיוח נוסף של מחדלי ממשלות ישראל לדורותיהן בקשר לשחרורו של פולארד, הפעם של רשות אחרת במדינה. אף ממשלה, בכל עת שהיא, לא עשתה כל מאמץ לשחרר את פולארד, במשך כל שנות שהותו בכלא האמריקאי - 24 שנים.

פולארד, סוכן ישראלי, מיצה את כל ההליכים המשפטיים העומדים לרשותו מול רשויות ארה"ב, לרבות בקשה למשפט חוזר, ולא נותר לו אלא להישען על מאמצי הממשלה לשחרורו. אלא שממשלת ישראל עדיין מעמידה פנים שכל פעולותיו של פולארד בוצעו במסגרת מבצע שנוהל על ידי רפי איתן תוך חריגה מסמכות, ולא על ידי הדרג הגבוה במדינה, ונותנת לו להתמודד לבד עם תוצאות מחדליה.

העובדה, כי רובו המוחלט של הדו"ח הינו חסוי מעידה, כי עדיין ישנם סודות אפלים סביב פרשת פולארד שהממשלה איננה מעוניינת שהציבור ידע. הציבור בישראל צריך לדרוש כי הדו"ח יפורסם כולו, כולל חלקיו החסויים, כדי שהוא – הציבור – יחליט, אם היה מאמץ כן מצד ממשלות ישראל לשחרר את פולארד, או שכל הממשלות לדורותיהן הזניחו את פולארד לאנחות".
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה