close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לראות בטוב ה- קולנוע יהודי

מערכת שורשכו כסליו, תשע13/12/2009

בית הספר לקולנוע "תורת החיים" מקיים בחנוכה אירוע הקרנת סרטים של בוגרי ותלמידי בית הספר. המטרה? ליצור תרבות קולנועית בקדושה.

אחת התופעות היותר נפוצות לאחרונה היא שרבים מאיתנו מבקשים תקשורת יהודית נקייה כשרה וחיובית. רבים כבר עברו לאינטרנט כשר, עיתונים כשרים ומוזיקה כשרה אך אחד הדברים המשמעותיים ביותר שנזנחו זה עולם הקולנוע.

לדברי אנשי בית הספר, בית הספר ללימודי תקשורת יהודית תורת החיים, היחיד מסוגו בעולם, הוקם כמענה לדרישה הגוברת בעם ישראל, על כל גווניו, לתקשורת אחרת: נקיה, ברורה, אמיתית, מאוזנת וערכית. תקשורת שמבטאת גאווה יהודית, ומשתמשת בעוצמתה על מנת לחבר יהודים לאביהם שבשמים, ולאוצרות החיים היהודיים מעולמה של תורה ומסורת ישראל סבא.
כל זאת ברמה מקצועית גבוהה, שאינה מתפשרת על קוצו של יוד בהלכה. הסרטים כולם על טהרת הקודש, ועומדים בגדרי צניעות המתאימים לעם ישראל בטהרתו.

צוות המורים והמרצים בבית הספר מורכב מאנשי קולנוע מקצועיים מן השורה הראשונה, ביניהם חוזרים בתשובה, הפעילים בתעשיית הקולנוע ורואים שליחות ברתימת עולמם המקצועי,לשם שמים.

מבית הספר יוצאים יוצרים המעוניינים להקים מתוך בית המדרש קומה בריאה של אמת ושל חוסן בעם ובארץ, ולתרום דרך התקשורת כוחות חיוביים לכוון את עם ישראל לתפקידו וייעודו בעולם בבית הספר לומדים מגוון מקצועות כגון: תסריטאות, צילום, עריכה, בימוי, הפקה ומשחק.
מקצועות אלו נותנים כלים ליוצרים להתמודד עם מגוון תחומי היצירה שמערכת קולנועית דורשת וליצור סרטים ברמה גבוהה שמשרתים את הרצון לקדש שם שמים.

בעוד יומיים יערוך בית הספר לקולנוע ערב הקרנת סרטים שך בוגרי ותלמידי בית הספר. הנהלת בית הספר מזמינה את הציבור הרחב להשתתף באירוע החשוב.

הזמנה לאירוע בפורמט pdf:
THCHAZMANA.pdf
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה