close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אנשי אמונה בעולם המעשה – תוכנית חדשה בערוץ מאיר.

בתיה לוחייט טבת, תשע05/01/2010

ערוץ מאיר מרים כפפה גדולה ומיוחדת- לא רק שידור שיעורי תורה, אלא הפקת תוכניות מקור למבוגרים שהמטרה הסופית היא להפוך לטלביזיה אמונית שתשמש כאלטרנטיבה לתרבות הטלביזיונית של היום.

מי אמר שאין התחדשות בעולם הדתי-לאומי? ערוץ מאיר, למי שלא היה בכדור הארץ בשנים האחרונות, הינו ערוץ שיעורי תורה פופולארי הפועל 24 שעות ביממה וקיימים בו מעל 8000 (!) שיעורי וידיאו ממגוון רבני הציונות הדתית בכל התחומים: אמונה, הלכה, פרשת שבוע, משפחה, חינוך, זוגיות וכו'. מעבר לכך, קיים בערוץ מדור מיוחד לילדים שגולת הכותרת שלו היא סדרת התוכניות 'אסי וטוביה' שנדמה שאין כבר ילד דתי שלא מכיר אותם.

לאחרונה, התחיל הערוץ להרים כפפה גדולה אף יותר: לא רק שידור שיעורי תורה, אלא הפקת תוכניות מקור למבוגרים שהמטרה הסופית היא להפוך לטלביזיה אמונית שתשמש כאלטרנטיבה לתרבות הטלביזיונית של היום. התוכנית השבועית החדשה שעלתה לאתר בימים אלו היא "אנשי אמונה בעולם המעשה" של הרב חגי לונדין. הרב חגי מראיין כל שבוע דמות אמונית אחרת הבולטת בתחומה (צבא, כלכלה, אומנות, פסיכולוגיה וכו') ויחדיו מנסים לראות כיצד ניתן ליישם את עולם האמונה של משנת הרב קוק בתוככי עולם המעשה. על פי הרב חגי, זוהי לא סתם עוד תוכנית, אלא פריצת דרך: "אנו עושים כאן דבר חדש שלא נעשה עד כה בצורה מקצועית ורחבה", אומר הרב חגי, "כולנו יודעים שבציונות הדתית ישנם אנשים מופלאים שאט אט חודרים לכל תחומי החיים ומחלחלים לתוכם את תפיסת הקודש, אבל הציבור הרחב לא מודע אליהם ולא מבין את גודל המהפכה שמתרקמת מול עינינו. המטרה של התוכנית היא לחשוף את העולם הזה, ושהדמויות הללו, כל אחת בתחומה, ישמשו השראה לעוד רבים שיבואו בעקבותיהם". עד כה התראיינו בתוכנית אישים כסא"ל הרב חיים ברוך (צבא וביטחון), ד"ר מיכאל אבולעפיה (פסיכולוגיה), ד"ר גבי אביטל (אווירונאוטיקה וחלל), הרב חנן פורת (התיישבות) ועוד רבים וטובים.

לצפייה: www.meirtv.co.il
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה